UCHWAŁA NR XX/117/2008
RADY GMINY CZERNICA z dnia 30 września 2008 r.
w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze.
Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zmianami)
Rada Gminy Czernica uchwala, co następuje:
§1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Czernica za I półrocze roku budżetowego powinna zawierać w szczególności:
-
Ogólny opis wykonania podstawowych elementów budżetu gminy, tj. dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz informację o stanie zadłużenia gminy.
-
Plan i wykonanie dochodów budżetowych, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej, z uwzględnieniem procentowego wykonania planu.
-
Informację opisową do wykonania dochodów budżetu Gminy Czernica, z podaniem przyczyn niższego lub wyższego wykonania w stosunku do planu oraz informację o stanie należności gminy.
-
Plan i wykonanie wydatków budżetowych, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej, z uwzględnieniem procentowego wykonania planu.
-
Informację opisową do wykonania wydatków budżetu Gminy Czernica z podaniem przyczyn niższego lub wyższego wykonania w stosunku do planu.
-
Plan i wykonanie przychodów i rozchodów gminy, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej, z uwzględnieniem procentowego wykonania planu.
-
Plan i wykonanie wydatków majątkowych w postaci zestawienia poszczególnych zadań z uwzględnieniem procentowego wykonania planu.
-
Informację opisową do wykonania wydatków majątkowych budżetu Gminy Czernica.
-
Informację dotyczącą realizacji wydatków związanych z realizacją wieloletnich programów inwestycyjnych, z uwzględnieniem procentowego wykonania planu.
-
Plan i wykonanie wydatków z tytułu dotacji udzielonych z budżetu gminy, z uwzględnieniem procentowego wykonania planu oraz informację opisową do udzielonych dotacji.
-
Plan i wykonanie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska oraz informację opisową ze zrealizowanych wydatków.
§2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Czernica za I
półrocze roku budżetowego może zawierać w szczególności:
-
Sprawozdanie z wykonania planów finansowych związanych z realizacją zadań wspólnych, realizowanych w drodze umów lub porozumień,między jednostkami samorządu terytorialnego.
-
Sprawozdanie z wykonania planu wydatków związanych z pomocą finansową udzieloną przez gminę na dofinansowanie zadań bieżących lub inwestycyjnych innych jednostek samorządu terytorialnego.
§3. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego powinna przedstawiać poniższe dane:
-
informację o wykonaniu planu przychodów i wydatków, w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym samorządowej instytucji kultury,
-
informację o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych,
-
informację o wykonaniu wydatków według ich rodzaju, z krótkim opisem zakresu wykonanych wydatków, z podaniem przyczyn niższego lub wyższego wykonania.
§4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Czernica.
§5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. |