data publikacji: | 25-11-2010 | 09:20 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 10:39 | |
data wytworzenia dokumentu: | 25-11-2010 | |
autor dokumentu: | KM |
Korespondencja | Wyniki postępowania | ||
|
|||
Czernica: Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 200 000,00 zł na sfinansowanie inwestycji pod nazwą: Remont i modernizacja dróg gminnych w 2010r w Gminie Czernica Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 200 000,00 zł na sfinansowanie inwestycji pod nazwą: Remont i modernizacja dróg gminnych w 2010r w Gminie Czernica. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 200 000 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych ) na sfinansowanie inwestycji pod nazwą: Remont i modernizacja dróg gminnych w 2010r. w Gminie Czernica Rodzaj inwestycji: - remont ulicy Brzozowej w Chrząstawie Wielkiej - remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulica Działkowa w Kamieńcu Wr. - remont dróg gminnych: 1) Czernica ulica Kochanowskiego , ulica Poprzeczna 2) Dobrzykowie ulica Polna 3) Gajków ulica Słoneczna 4) Nadolice Małe ulica Zimowa 5) Chrząstawa Mała ulica Świerkowa 6) Wojnowice ulica Czereśniowa 7) Łany ulica Owocowa 8) Kamieniec Wrocławski ulica Niedźwiedzia, ul. Kwiatowa 9) Jeszkowice ulica Kasztanowa, ulica Bażantowa 10) Ratowice ulica Słoneczna 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu. 3.Uruchomienie kredytu: w transzach: - jedna transza dnia 15.12.2010r. - 1 200 000 zł 4. Oprocentowanie zmienne: stopa referencyjna WIBOR 3M (stopa będzie aktualizowana przez bank co trzy miesiące) plus stała marża banku 5. Spłata kredytu na warunkach: a/ spłata kapitału począwszy od dnia 10.03.2011r. w następujących ratach: rata pierwsza w dniu 10.03.2011r. - kwota 300 000 zł rata druga w dniu 12.03.2012r. - kwota 300 000 zł rata trzecia w dniu 11.03.2013r. - kwota 300 000 zł rata czwarta w dniu 10.03.2014r. - kwota 300 000 zł b/ spłata odsetek w okresie miesięcznym do ostatniego dnia miesiąca zgodnie z wyliczonym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z 14-dniowym wyprzedzeniem 7.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywać się w złotych polskich. 8.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracja wekslową 9.Nie przewiduje się ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) W skład oferty wchodzą następujące dokumenty i oświadczenia w określonej kolejności: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 28. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 347375 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 336059 - 2010 data 25.11.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-kredyt.doc | |||
51048_1_budzet-gminy-na-2010-rok.txt | |||
51048_1_czesc-opisowa-za-2008-rok.doc | |||
51048_1_uchwala-rio-w-sprawie-sprawozdania-z-wykonania-budzetu-za-2009-rok.pdf | |||
51048_2_czesc-opisowa-i-polrocze-2010.doc | |||
51048_2_skany-1.pdf | |||
51048_3_czesc-opisowa-za-2009-rok.doc | |||
51048_3_skany-2.pdf | |||
51048_6_skany-5.pdf | |||
uchwala-rady-gminy-nr-xxxvi-311-2010.pdf | |||
ogloszenie-o-zmianie-ogloszenia-kredyt.jpg | |||
wyjasnienia-nr-1-do-siwz-kredyt.jpg | |||
modyfikacja-siwz-kredyt.doc | |||
wyjasnienia-nr-2.pdf | |||
sprawozdanie-rb-27s.pdf | |||
sprawozdanie-rb-28s.pdf | |||
uchwala-rio-opinia-kredyt.pdf | |||
uchwala-xxxvii-314-2010-zmian-budzetu.pdf | |||
««« powrót |