data publikacji: | 01-04-2011 | 13:04 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 10:24 | |
data wytworzenia dokumentu: | 01-04-2011 | |
autor dokumentu: | K. Michalak |
Korespondencja | Wyniki postępowania | ||
|
|||
Czernica: Budowa kanalizacji sanitarnej w Nadolicach wraz z tranzytem - Nadolice Małe - Nadolice Wielkie - Chrząstawa Mała, współfinansowana przez Unię Europejską w ramach PROW 2007-2013. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Nadolicach wraz z tranzytem - Nadolice Małe - Nadolice Wielkie - Chrząstawa Mała, współfinansowana przez Unię Europejską w ramach PROW 2007-2013.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) tranzyt Nadolice Wielkie - Nadolice Małe b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nadolice Wielkie c) tranzyt Nadolice Wielkie - Chrząstawa Mała Zakres robót do wykonania: 1) budowa kanałów grawitacyjnych o długości ogółem 16 458,40 m w tym: - kanały fi 200 z rur PCW - 12 765,70 m - kanały fi 160 z rur PCW - 3 692,70 m 2) budowa rurociągu ciśnieniowego fi 110 z rur PE o długości 2 682,25 m 3) budowa kanału ciśnieniowego fi 280 z rur PE o długości 4 500,52 m 4) budowa przyłączy - 463 szt. 5) pompownie ścieków - 2 szt. 6) tłocznie - 9 szt.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-9, 45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.11.00-6, 45.31.00.00-3, 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 350 000 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w części VI SIWZ 3)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załącznik do SIWZ 4)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ zgodnie z zapisami zawartymi w Części XXVI niniejszej SIWZ; Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 7)Dowód wniesienia wadium 8)Harmonogram rzeczowo finansowy robót III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a)w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrznie, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, b)jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, c)zmiana terminu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia, d)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) Zmiany technologicznie, w szczególności: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia. 3) Pozostałe zmiany a)rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu budowlanego (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) b)zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, c)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, e)zmiana zakresu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia. f)tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; g)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy h)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom i)konieczności zmiany osób odpowiedzialnych: za nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego, za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, za pełnienie funkcji kierownika robót, j)w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów, IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 11. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa kanalizacji sanitarnej w Nadolicach wraz z tranzytem - Nadolice Małe - Nadolice Wielkie - Chrząstawa Mała współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach PROW 2007-2013.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-budowa-kanalizacji-w-nadolicach-wielkich-z-ue.doc | |||
nadolice_wielkie_kanalizacja_sanitarna-pozostale-do-wykonania-przedmiar.pdf | |||
czernica_rurociag_pnw-pch-pozostale-do-wykonania-przedmiar.pdf | |||
czernica_rurociag_pnm-pnw-pozostale-do-wykonania-przedmiar.pdf | |||
specyfikacja-techniczna-strona-tytulowa.pdf | |||
specyfikacja-techniczna-i-wymagania-ogolne.pdf | |||
specyfikacja-techniczna-ii-roboty-przygotowawcze-i-ziemne.pdf | |||
specyfikacja-techniczna-iii-roboty-budowlane-rurociagow-i-pompowni-poprawione.pdf | |||
specyfikacja-techniczna-iv-roboty-instalacyjne-w-pompowniach.pdf | |||
specyfikacja-techniczna-v-roboty-wykonczeniowe.pdf | |||
informacja-bioz.doc | |||
opis-budowlany.doc | |||
rysunek-1.zip | |||
rysunek-2.zip | |||
rysunek-3.zip | |||
rysunek-4.zip | |||
rysunek-5.zip | |||
rysunek-6.zip | |||
rysunek-7.zip | |||
rysunek-8.zip | |||
opis-i-rysunki.zip | |||
sprawozdania-z-wykonania-dodatkowych-otworow-nadolice-wielkie.pdf | |||
ks_czernica.pdf | |||
informacja-badania-geologiczne.pdf | |||
specyfikacje-techniczne-wykonania-i-odbioru-robot.zip | |||
««« powrót |