Zamówienia publiczne 2011

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  06-05-2011 | 15:56
data ostatniej modyfikacji:  13-02-2015 | 10:30
data wytworzenia dokumentu:  06-05-2011
autor dokumentu: Katarzyna Michalak
Korespondencja Wyniki postępowania
Dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu komputerowego, wyposażenia terapeutycznego i wyposażenia scenicznego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu POKL.9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania 06.05.2011

 Czernica: Dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu komputerowego, wyposażenia terapeutycznego i wyposażenia scenicznego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych z terenu Gminy Czernica w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w podziale na 4 zadania.
Numer ogłoszenia: 131767 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu komputerowego, wyposażenia terapeutycznego i wyposażenia scenicznego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych z terenu Gminy Czernica w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w podziale na 4 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania nr 1 jest: Dostawa fabrycznie nowego oprogramowania edukacyjnego zgodnie z zestawieniem (6 szt.). Przedmiotem zadania nr 2 jest:Dostawa fabrycznie nowych notebooków (szt. 2 ) oraz drukarek (szt. 2) zgodnie z zestawieniem, spełniających podane parametry. Przedmiotem zadania nr 3 jest: Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu do ćwiczeń terapeutycznych zgodnie zestawieniem (tj. kładka do ćwiczeń równoważnych mała, Platforma do integracji sensorycznej, batut do integracji sensorycznej, Drabinka sznurowana do integracji sensorycznej , helikopter do integracji sensorycznej, huśtawka do integracji sensorycznej, Zabezpieczenie do huśtawki sensorycznej okrągłej, trapez podwójny do integracji sensorycznej, trapez 65 cm), spełniających podane parametry. Przedmiotem zadania nr 4 jest: Dostawa fabrycznie nowego kompaktowego zestawu oświetleniowego (szt. 1)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.24.50-0, 39.16.21.00-6, 37.42.40.00-6, 37.42.60.00-0, 37.44.29.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Kalkulację cenową do formularza ofertowego - Załącznik nr 4 do SIWZ 3)Wykaz oferowanego towaru z podaniem nazwy producenta i danymi technicznymi - druk - załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ 4)Dokumenty określone w części VI SIWZ 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 11, osobiście lub na wniosek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Numer ogłoszenia: 131771 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 131767 - 2011 data 06.05.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.16).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Projekt jest finansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych z terenu Gminy Czernica w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012..

 

Numer ogłoszenia: 131821 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 131767 - 2011 data 06.05.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 11

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 11

 



 
Zalaczniki:
siwz-wyposazenie-do-uslug-edukacyjnych.doc
modyfikacja-siwz-wyposazenie-do-uslug-edukacyjnych.doc
««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności