data publikacji: | 06-05-2011 | 15:56 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 10:30 | |
data wytworzenia dokumentu: | 06-05-2011 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Korespondencja | Wyniki postępowania | ||
|
|||
Czernica: Dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu komputerowego, wyposażenia terapeutycznego i wyposażenia scenicznego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych z terenu Gminy Czernica w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w podziale na 4 zadania. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu komputerowego, wyposażenia terapeutycznego i wyposażenia scenicznego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych z terenu Gminy Czernica w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w podziale na 4 zadania.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania nr 1 jest: Dostawa fabrycznie nowego oprogramowania edukacyjnego zgodnie z zestawieniem (6 szt.). Przedmiotem zadania nr 2 jest:Dostawa fabrycznie nowych notebooków (szt. 2 ) oraz drukarek (szt. 2) zgodnie z zestawieniem, spełniających podane parametry. Przedmiotem zadania nr 3 jest: Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu do ćwiczeń terapeutycznych zgodnie zestawieniem (tj. kładka do ćwiczeń równoważnych mała, Platforma do integracji sensorycznej, batut do integracji sensorycznej, Drabinka sznurowana do integracji sensorycznej , helikopter do integracji sensorycznej, huśtawka do integracji sensorycznej, Zabezpieczenie do huśtawki sensorycznej okrągłej, trapez podwójny do integracji sensorycznej, trapez 65 cm), spełniających podane parametry. Przedmiotem zadania nr 4 jest: Dostawa fabrycznie nowego kompaktowego zestawu oświetleniowego (szt. 1).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.24.50-0, 39.16.21.00-6, 37.42.40.00-6, 37.42.60.00-0, 37.44.29.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Kalkulację cenową do formularza ofertowego - Załącznik nr 4 do SIWZ 3)Wykaz oferowanego towaru z podaniem nazwy producenta i danymi technicznymi - druk - załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ 4)Dokumenty określone w części VI SIWZ 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 11. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 131771 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011 Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 131767 - 2011 data 06.05.2011 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.2) Tekst, który należy dodać:
Numer ogłoszenia: 131821 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 131767 - 2011 data 06.05.2011 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-wyposazenie-do-uslug-edukacyjnych.doc | |||
modyfikacja-siwz-wyposazenie-do-uslug-edukacyjnych.doc | |||
««« powrót |