data publikacji: | 25-03-2011 | 14:28 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 10:32 | |
data wytworzenia dokumentu: | 25-03-2011 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czernica Etap I: ulica Wesoła na dz. nr 211/14 i 211/24, realizowana w ramach operacji pt. Budowa oświetlenia ulicznego w dwóch miejscowościach Gminy Czernica - Dobrzykowice i Czernica współfinansowanej przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czernica Etap I: ulica Wesoła na dz. nr 211/14 i 211/24, realizowana w ramach operacji pt. Budowa oświetlenia ulicznego w dwóch miejscowościach Gminy Czernica - Dobrzykowice i Czernica współfinansowanej przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oświetlenia drogowego ulicy Wesołej w Czernicy na dz. nr 211/14 i 211/24. - ułożenie kabla YAKXS 4x35mm2 0,6/1 kV - 335 m, - montaż słupów stalowych o wys. 5 m, wraz z oznakowaniem - 10 szt., - montaż lamp oświetleniowych - 10 szt. - montaż szafki oświetlenia ulicznego - 1 szt., - roboty pomocnicze. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.16.10-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w części VI SIWZ 3)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załącznik do SIWZ. 4)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1.uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w sytuacji: a) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - o czas prowadzenia tych robót, b) zawieszenia robót przez zamawiającego c) siły wyższej 2.przekształcenia podmiotowego Wykonawcy 3.zmiany członków personelu kluczowego wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umowa lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. 4.braku lub wady dokumentacji projektowej, zmian w dokumentacji projektowej, 5.zmian w harmonogramie prac, 6.zmiany stawki Vat 7.zmiany podwykonawców 8.nieterminowego przekazania placu budowy 9.działania czynników atmosferycznych IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 11. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach operacji pt. Budowa oświetlenia ulicznego w dwóch miejscowościach Gminy Czernica - Dobrzykowice i Czernica współfinansowanej przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
przedmiar-inw.-osw.-czernica-ul.-wesola.rar | |||
specyfikacja-techniczna-osw.-czernica.rar | |||
skan-dokumentacji-osw.-drog.-czernica-nowe.part1.rar | |||
skan-dokumentacji-osw.-drog.-czernica-nowe.part2.rar | |||
skan-dokumentacji-osw.-drog.-czernica-nowe.part3.rar | |||
skan-dokumentacji-osw.-drog.-czernica-nowe.part4.rar | |||
siwz-budowa-oswietlenia-czernica-ul.-wesola.doc | |||
««« powrót |