|
nspektor ds. zamówień publicznych , gospodarowania mieniem komunalnym
mgr inż. Jadwiga Michalak
Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica
Tel. / 071 / 3180177 wew. 26
I piętro , pokój nr 28
Godziny przyjęć:
poniedziałek – piątek – godz. 7.00 - 15.00
podania przyjmuje sekretariat Urzędu Gminy w godzinach pracy urzędu pokój nr 22,
I piętro
-
prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości stanowiących zasób gminy, tj. lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, nieruchomości gruntowych zabudowanych
i niezabudowanych
- wydzierżawianie nieruchomości
-
prawo pierwokupu nieruchomości
-
naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości,
dzierżawy , użytkowania
-
zlecanie opracowania dokumentacji geodezyjnej i wyceny nieruchomości dla potrzeb gminy
-
kompletowanie dokumentów do zawarcia umów notarialnych
-
wykonywanie zadań związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości gminnych
i przekształcenie prawa użytkowania wieczystego na własność
gminy pod drogi powstałe w wyniku podziałów geodezyjnych nieruchomości na wniosek
właścicieli
-
prowadzenie ewidencji stanu zasobu komunalnego nieruchomości
-
wnioskowanie o ustalenie zasad gospodarowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach komunalnych oraz ustalanie stawek czynszu za lokale
-
zawieranie umów o najem lokali mieszkalnych
-
współpraca z Zarządcą budynków Wspólnot Mieszkaniowych
-
prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych oraz lokali użytkowych
-
prowadzenie spraw związanych z komunikacją gminną
-
realizowanie zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych
a/ przygotowanie dokumentacji przetargowej , przeprowadzenie przetargów zgodnie
z ustawą o zamówieniach publicznych na realizację inwestycji, robót budowlanych,
dostaw i usług dla potrzeb gminy
|