Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2004-11-09 12:10:56
Obrona cywilna i sprawy wojskowe
imprezy masowe - 2004-07-14

opis

 

Imprezy masowe

Impreza masowa - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku z późn. zmianami (Dz. U. Nr 106, poz.680) – to impreza sportowa, artystyczna lub rozrywkowa, gdzie teren na którym jest przeprowadzana pomieści 1000 osób. Organizator imprezy masowej, nie później niż na 30 dnia przed planowanym terminem imprezy, jest zobowiązany wystąpić do Wójta z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej, dołączając opinie właściwych miejscowo komendantów rejonowych: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i Inspektora Sanitarnego wraz z planem graficznym terenu.

 

IMPREZY NIE BĘDĄCE IMPREZAMI MASOWYMI (zabawy , wesela itp.) WYMAGAJĄ ZAWIADOMIENIA W FORMIE ZGŁOSZENIA CO NAJMIEJ 7 DNI PRZED TERMINEM IMPREZY I POWINNY ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DANE:

datę i miejsce imprezy oraz podane imiona i nazwiska trzech osób odpowiedzialnych za jej przebieg wraz z podpisami na zgłoszeniu.



««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności