| Treść archiwalna z dnia: 2004-07-14 10:59:05 | |||
| Zezwolenie na usunięcie drzew wniosek DANE WNIOSKODAWCY Nazwisko i Imię / Jednostka: ………………………………………… Adres: …………………………………………. CZERNICA, dnia …………………. Urząd Gminy Czernica
Proszę o wydanie zezwolenia na usuniecie niżej wymienionych drzew(a), (krzewów w m2): 1. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m, (ilość drzew, gatunek) 2. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m, 3. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m, 4. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m, 5. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m, rosnących(ego) na działce nr …… obręb …… przy ulicy .......………………………….……………..… z powodu ……………………………………………………………………………………………………….… ………………………………………………………………………………………………………………………. Oświadczam, że jestem właścicielem / użytkownikiem na podstawie……………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………….Załączniki: - tytuł prawny do władania nieruchomością ......................................................................... Podpis wnioskodawcy Opłata skarbowa 5.00 zł za każdy załącznik 0.50 zł |
|||
| ««« powrót | |||