Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2004-07-14 10:59:05
Zezwolenie na usunięcie drzew

wniosek

 

DANE WNIOSKODAWCY

Nazwisko i Imię / Jednostka: …………………………………………

Adres: ………………………………………….

CZERNICA, dnia ………………….



Urząd Gminy Czernica

 


Proszę o wydanie zezwolenia na usuniecie niżej wymienionych drzew(a), (krzewów w m2):

1. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m,

(ilość drzew, gatunek)

2. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m,

3. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m,

4. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m,

5. ……………..…………..…….….. o obwodzie …………….……. mierzonym na wysokości 1,3 m,

rosnących(ego) na działce nr …… obręb …… przy ulicy .......………………………….……………..… z powodu ……………………………………………………………………………………………………….… ……………………………………………………………………………………………………………………….

Oświadczam, że jestem właścicielem / użytkownikiem na podstawie……………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………….



Załączniki:

- tytuł prawny do władania nieruchomością




.........................................................................

Podpis wnioskodawcy





Opłata skarbowa 5.00 zł

za każdy załącznik 0.50 zł

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności