Wniosek o wydanie dowodu osobistego
wniosek
Urząd .................................
Adnotacje urzędowe
____________________________
w ........................................
Numer zamówienia
____________________________
WNIOSEK
o wydanie dowodu osobistego
Data złożenia wniosku
____________________________
Podpis i pieczęć osoby przyjmującej
wniosek
Nr ewidencyjny PESEL
UWAGA: Pola w rubrykach należy wypełniać czytelnie pismem drukowanym, wielkimi literami.
1. Nazwisko 1 człon
2. Nazwisko 2 człon
3. Imię (pierwsze)
4. Imię (drugie)
5. Nazwisko rodowe
Imiona rodziców:
6. Imię ojca
7. Imię matki
8. Nazwisko rodowe matki
Dzień Miesiąc Rok
9. Data urodzenia
10. Miejsce urodzenia
11. Kolor oczu 12. Wz rost
(w cm)
13. Płeć (
M - mężczyzna, K -
kobieta
)
Adres miejsca zamieszkania na pobyt stały, a w razie jego braku - na pobyt czasowy ponad dwa miesiące:
14. Kod pocztowy Pob yt stały Pobyt czasowy
15. Miejscowość
16. Ulica
17. Numer domu 18. N umer lokalu
Posiadany dokument tożsamości: .............................................................................................................................................
19. Seria 20. Numer
Wydany przez:
21. Nazwa
22. Siedziba
a) Podlega wymianie z powodu .........................................................................................................
..............................................................................................................................................................
b) Został utracony w dniu
Dzień Miesiąc Rok
c) Przyczyna utraty (kradzież, zagubienie, zniszczenie)
Do wniosku załączam 2 fotografie oraz następujące dokumenty:
1. ..........................................................................................................................................
2. ..........................................................................................................................................
3. ..........................................................................................................................................
4. ..........................................................................................................................................
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej z art. 272 Kodeksu Karnego za fałszywe zeznanie , prawdziwość
powyższych danych stwierdzam własnoręcznym podpisem.
.................................................. dnia ...............................
miejscowość
podpis
Adnotacje urzędowe
Stwierdza się zgodność danych zawartych w rubrykach niniejszego wniosku
od 1 do 10 z aktem urodzenia (małżeństwa) Nr ......................................................
Pieczęć Kierownik Urzędu Stanu
USC C ywilnego
........................................ ..........................................
Pieczęć wystawcy i podpis
upoważnionej osoby
miejscowość , dnia podpis
Stwierdza się, że wnioskodawca jest zameldowany pod wskazanym adresem w rubrykach od 14 do 18:
a) na pobyt stały od dnia .............................................
...................................... ...........................................
data podpis
b) na pobyt czasowy ponad 2 miesiące od dnia ................................................ do dnia ....................................................................
....................................... ...........................................
data podpis
POUCZENIE:
1. Wniosek należy złożyć w gminnym lub miejskim Organie Ewidencji Ludności, właściwym dla miejsca
zamieszkania.
2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty: odpis skrócony aktu urodzenia lub aktu małżeństwa i posiadany dokument tożsamości. W przypadku gdy wymienione akty znajdują się w miejscowym Urzędzie
Stanu Cywilnego, sprawdzenia danych zawartych we wniosku dokonuje organ przyjmujący wniosek, bez potrzeby załączania odpisów aktów. Do wniosku o wymianę dowodu osobistego nie załącza się odpisów aktów
stanu cywilnego, jeżeli dane osobowe nie uległy zmianie od czasu wydania ostatniego dokumentu.
3. Do wniosku należy dołączyć dwie aktualne kolorowe lub czarno-białe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem wnioskodawcy.
4. W rubryce „kolor oczu” należy wpisać, zgodnie ze stanem faktycznym:„NIEBIESKIE,SZARE, ZIELONE, PIWNE, BRĄZOWE, CZARNE, CZERWONE, WIELOKOLOROWE, NIEOKREŚLONE”
5. W przypadku gdy wnioskodawcą jest osoba mieszkająca na stałe poza granicami kraju, posiadająca obywatelstwo polskie, w rubryce 15-„Miejscowość” powinna wpisać kraj stałego zamieszkania, natomiast w polach
dotyczących posiadanego dokumentu tożsamości powinna wpisać dane o posiadanym paszporcie.
6. W przypadku gdy wnioskodawca posiada większą liczbę członów nazwiska niż dwa, kolejne człony nazwiska należy wpisywać kolejno w rubrykach 1 i 2 oddzielone jednym wolnym miejscem; zasada ta również
dotyczy większej liczby imion (rubryki 3 14).
Fotografia
35 x 45 mm
Urząd .................................
Adnotacje urzędowe
____________________________
w ........................................
Numer zamówienia
____________________________
WNIOSEK
o wydanie dowodu osobistego
Data złożenia wniosku
____________________________
Podpis i pieczęć osoby przyjmującej
wniosek
Nr ewidencyjny PESEL
UWAGA: Pola w rubrykach należy wypełniać czytelnie pismem drukowanym, wielkimi literami.
1. Nazwisko 1 człon
2. Nazwisko 2 człon
3. Imię (pierwsze)
4. Imię (drugie)
5. Nazwisko rodowe
Imiona rodziców:
6. Imię ojca
7. Imię matki
8. Nazwisko rodowe matki
Dzień Miesiąc Rok
9. Data urodzenia
10. Miejsce urodzenia
11. Kolor oczu 12. Wz rost
(w cm)
13. Płeć (
M - mężczyzna, K -
kobieta
)
Adres miejsca zamieszkania na pobyt stały, a w razie jego braku - na pobyt czasowy ponad dwa miesiące:
14. Kod pocztowy Pob yt stały Pobyt czasowy
15. Miejscowość
16. Ulica
17. Numer domu 18. N umer lokalu
Posiadany dokument tożsamości: .............................................................................................................................................
19. Seria 20. Numer
Wydany przez:
21. Nazwa
22. Siedziba
a) Podlega wymianie z powodu .........................................................................................................
..............................................................................................................................................................
b) Został utracony w dniu
Dzień Miesiąc Rok
c) Przyczyna utraty (kradzież, zagubienie, zniszczenie)
Do wniosku załączam 2 fotografie oraz następujące dokumenty:
1. ..........................................................................................................................................
2. ..........................................................................................................................................
3. ..........................................................................................................................................
4. ..........................................................................................................................................
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej z art. 272 Kodeksu Karnego za fałszywe zeznanie , prawdziwość
powyższych danych stwierdzam własnoręcznym podpisem.
.................................................. dnia ...............................
miejscowość
podpis
Adnotacje urzędowe
Stwierdza się zgodność danych zawartych w rubrykach niniejszego wniosku
od 1 do 10 z aktem urodzenia (małżeństwa) Nr ......................................................
Pieczęć Kierownik Urzędu Stanu
USC C ywilnego
........................................ ..........................................
Pieczęć wystawcy i podpis
upoważnionej osoby
miejscowość , dnia podpis
Stwierdza się, że wnioskodawca jest zameldowany pod wskazanym adresem w rubrykach od 14 do 18:
a) na pobyt stały od dnia .............................................
...................................... ...........................................
data podpis
b) na pobyt czasowy ponad 2 miesiące od dnia ................................................ do dnia ....................................................................
....................................... ...........................................
data podpis
POUCZENIE:
1. Wniosek należy złożyć w gminnym lub miejskim Organie Ewidencji Ludności, właściwym dla miejsca
zamieszkania.
2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty: odpis skrócony aktu urodzenia lub aktu małżeństwa i posiadany dokument tożsamości. W przypadku gdy wymienione akty znajdują się w miejscowym Urzędzie
Stanu Cywilnego, sprawdzenia danych zawartych we wniosku dokonuje organ przyjmujący wniosek, bez potrzeby załączania odpisów aktów. Do wniosku o wymianę dowodu osobistego nie załącza się odpisów aktów
stanu cywilnego, jeżeli dane osobowe nie uległy zmianie od czasu wydania ostatniego dokumentu.
3. Do wniosku należy dołączyć dwie aktualne kolorowe lub czarno-białe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem wnioskodawcy.
4. W rubryce „kolor oczu” należy wpisać, zgodnie ze stanem faktycznym:„NIEBIESKIE,SZARE, ZIELONE, PIWNE, BRĄZOWE, CZARNE, CZERWONE, WIELOKOLOROWE, NIEOKREŚLONE”
5. W przypadku gdy wnioskodawcą jest osoba mieszkająca na stałe poza granicami kraju, posiadająca obywatelstwo polskie, w rubryce 15-„Miejscowość” powinna wpisać kraj stałego zamieszkania, natomiast w polach
dotyczących posiadanego dokumentu tożsamości powinna wpisać dane o posiadanym paszporcie.
6. W przypadku gdy wnioskodawca posiada większą liczbę członów nazwiska niż dwa, kolejne człony nazwiska należy wpisywać kolejno w rubrykach 1 i 2 oddzielone jednym wolnym miejscem; zasada ta również
dotyczy większej liczby imion (rubryki 3 14).
Fotografia
35 x 45 mm
Urząd .................................
Adnotacje urzędowe
____________________________
w ........................................
Numer zamówienia
____________________________
WNIOSEK
o wydanie dowodu osobistego
Data złożenia wniosku
____________________________
Podpis i pieczęć osoby przyjmującej
wniosek
Nr ewidencyjny PESEL
UWAGA: Pola w rubrykach należy wypełniać czytelnie pismem drukowanym, wielkimi literami.
1. Nazwisko 1 człon
2. Nazwisko 2 człon
3. Imię (pierwsze)
4. Imię (drugie)
5. Nazwisko rodowe
Imiona rodziców:
6. Imię ojca
7. Imię matki
8. Nazwisko rodowe matki
Dzień Miesiąc Rok
9. Data urodzenia
10. Miejsce urodzenia
11. Kolor oczu 12. Wz rost
(w cm)
13. Płeć (
M - mężczyzna, K -
kobieta
)
Adres miejsca zamieszkania na pobyt stały, a w razie jego braku - na pobyt czasowy ponad dwa miesiące:
14. Kod pocztowy Pob yt stały Pobyt czasowy
15. Miejscowość
16. Ulica
17. Numer domu 18. N umer lokalu
Posiadany dokument tożsamości: .............................................................................................................................................
19. Seria 20. Numer
Wydany przez:
21. Nazwa
22. Siedziba
a) Podlega wymianie z powodu .........................................................................................................
..............................................................................................................................................................
b) Został utracony w dniu
Dzień Miesiąc Rok
c) Przyczyna utraty (kradzież, zagubienie, zniszczenie)
Do wniosku załączam 2 fotografie oraz następujące dokumenty:
1. ..........................................................................................................................................
2. ..........................................................................................................................................
3. ..........................................................................................................................................
4. ..........................................................................................................................................
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej z art. 272 Kodeksu Karnego za fałszywe zeznanie , prawdziwość
powyższych danych stwierdzam własnoręcznym podpisem.
.................................................. dnia ...............................
miejscowość
podpis
Adnotacje urzędowe
Stwierdza się zgodność danych zawartych w rubrykach niniejszego wniosku
od 1 do 10 z aktem urodzenia (małżeństwa) Nr ......................................................
Pieczęć Kierownik Urzędu Stanu
USC C ywilnego
........................................ ..........................................
Pieczęć wystawcy i podpis
upoważnionej osoby
miejscowość , dnia podpis
Stwierdza się, że wnioskodawca jest zameldowany pod wskazanym adresem w rubrykach od 14 do 18:
a) na pobyt stały od dnia .............................................
...................................... ...........................................
data podpis
b) na pobyt czasowy ponad 2 miesiące od dnia ................................................ do dnia ....................................................................
....................................... ...........................................
data podpis
POUCZENIE:
1. Wniosek należy złożyć w gminnym lub miejskim Organie Ewidencji Ludności, właściwym dla miejsca
zamieszkania.
2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty: odpis skrócony aktu urodzenia lub aktu małżeństwa i posiadany dokument tożsamości. W przypadku gdy wymienione akty znajdują się w miejscowym Urzędzie
Stanu Cywilnego, sprawdzenia danych zawartych we wniosku dokonuje organ przyjmujący wniosek, bez potrzeby załączania odpisów aktów. Do wniosku o wymianę dowodu osobistego nie załącza się odpisów aktów
stanu cywilnego, jeżeli dane osobowe nie uległy zmianie od czasu wydania ostatniego dokumentu.
3. Do wniosku należy dołączyć dwie aktualne kolorowe lub czarno-białe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem wnioskodawcy.
4. W rubryce „kolor oczu” należy wpisać, zgodnie ze stanem faktycznym:„NIEBIESKIE,SZARE, ZIELONE, PIWNE, BRĄZOWE, CZARNE, CZERWONE, WIELOKOLOROWE, NIEOKREŚLONE”
5. W przypadku gdy wnioskodawcą jest osoba mieszkająca na stałe poza granicami kraju, posiadająca obywatelstwo polskie, w rubryce 15-„Miejscowość” powinna wpisać kraj stałego zamieszkania, natomiast w polach
dotyczących posiadanego dokumentu tożsamości powinna wpisać dane o posiadanym paszporcie.
6. W przypadku gdy wnioskodawca posiada większą liczbę członów nazwiska niż dwa, kolejne człony nazwiska należy wpisywać kolejno w rubrykach 1 i 2 oddzielone jednym wolnym miejscem; zasada ta również
dotyczy większej liczby imion (rubryki 3 14).
Fotografia
35 x 45 mm
Urząd .................................
Adnotacje urzędowe
____________________________
w ........................................
Numer zamówienia
____________________________
WNIOSEK
o wydanie dowodu osobistego
Data złożenia wniosku
____________________________
Podpis i pieczęć osoby przyjmującej
wniosek
Nr ewidencyjny PESEL
UWAGA: Pola w rubrykach należy wypełniać czytelnie pismem drukowanym, wielkimi literami.
1. Nazwisko 1 człon
2. Nazwisko 2 człon
3. Imię (pierwsze)
4. Imię (drugie)
5. Nazwisko rodowe
Imiona rodziców:
6. Imię ojca
7. Imię matki
8. Nazwisko rodowe matki
Dzień Miesiąc Rok
9. Data urodzenia
10. Miejsce urodzenia
11. Kolor oczu 12. Wz rost
(w cm)
13. Płeć (
M - mężczyzna, K -
kobieta
)
Adres miejsca zamieszkania na pobyt stały, a w razie jego braku - na pobyt czasowy ponad dwa miesiące:
14. Kod pocztowy Pob yt stały Pobyt czasowy
15. Miejscowość
16. Ulica
17. Numer domu 18. N umer lokalu
Posiadany dokument tożsamości: .............................................................................................................................................
19. Seria 20. Numer
Wydany przez:
21. Nazwa
22. Siedziba
a) Podlega wymianie z powodu .........................................................................................................
..............................................................................................................................................................
b) Został utracony w dniu
Dzień Miesiąc Rok
c) Przyczyna utraty (kradzież, zagubienie, zniszczenie)
Do wniosku załączam 2 fotografie oraz następujące dokumenty:
1. ..........................................................................................................................................
2. ..........................................................................................................................................
3. ..........................................................................................................................................
4. ..........................................................................................................................................
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej z art. 272 Kodeksu Karnego za fałszywe zeznanie , prawdziwość
powyższych danych stwierdzam własnoręcznym podpisem.
.................................................. dnia ...............................
miejscowość
podpis
Adnotacje urzędowe
Stwierdza się zgodność danych zawartych w rubrykach niniejszego wniosku
od 1 do 10 z aktem urodzenia (małżeństwa) Nr ......................................................
Pieczęć Kierownik Urzędu Stanu
USC C ywilnego
........................................ ..........................................
Pieczęć wystawcy i podpis
upoważnionej osoby
miejscowość , dnia podpis
Stwierdza się, że wnioskodawca jest zameldowany pod wskazanym adresem w rubrykach od 14 do 18:
a) na pobyt stały od dnia .............................................
...................................... ...........................................
data podpis
b) na pobyt czasowy ponad 2 miesiące od dnia ................................................ do dnia ....................................................................
....................................... ...........................................
data podpis
POUCZENIE:
1. Wniosek należy złożyć w gminnym lub miejskim Organie Ewidencji Ludności, właściwym dla miejsca
zamieszkania.
2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty: odpis skrócony aktu urodzenia lub aktu małżeństwa i posiadany dokument tożsamości. W przypadku gdy wymienione akty znajdują się w miejscowym Urzędzie
Stanu Cywilnego, sprawdzenia danych zawartych we wniosku dokonuje organ przyjmujący wniosek, bez potrzeby załączania odpisów aktów. Do wniosku o wymianę dowodu osobistego nie załącza się odpisów aktów
stanu cywilnego, jeżeli dane osobowe nie uległy zmianie od czasu wydania ostatniego dokumentu.
3. Do wniosku należy dołączyć dwie aktualne kolorowe lub czarno-białe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem wnioskodawcy.
4. W rubryce „kolor oczu” należy wpisać, zgodnie ze stanem faktycznym:„NIEBIESKIE,SZARE, ZIELONE, PIWNE, BRĄZOWE, CZARNE, CZERWONE, WIELOKOLOROWE, NIEOKREŚLONE”
5. W przypadku gdy wnioskodawcą jest osoba mieszkająca na stałe poza granicami kraju, posiadająca obywatelstwo polskie, w rubryce 15-„Miejscowość” powinna wpisać kraj stałego zamieszkania, natomiast w polach
dotyczących posiadanego dokumentu tożsamości powinna wpisać dane o posiadanym paszporcie.
6. W przypadku gdy wnioskodawca posiada większą liczbę członów nazwiska niż dwa, kolejne człony nazwiska należy wpisywać kolejno w rubrykach 1 i 2 oddzielone jednym wolnym miejscem; zasada ta również
dotyczy większej liczby imion (rubryki 3 14).
Fotografia
35 x 45 mm
|
Do wniosku proszę dołączyć:
|
Adnotacje urzędowe |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Numer zamówienia |
|
|
,
WNIOSEK
o wydanie dowodu osobistego |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data złożenia wniosku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podpis i pieczęć osoby przyjmującej wniosek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr ewidencyjny PESEL |
UWAGA: Pola w rubrykach należy wypełniać czytelnie pismem drukowanym, wielkimi literami.
1. Nazwisko 1 człon
2. Nazwisko 2 człon
3. Imię (pierwsze)
4. Imię (drugie)
5. Nazwisko rodowe
Imiona rodziców:
6. Imię ojca
7. Imię matki
8. Nazwisko rodowe matki
9. Data urodzenia
10. Miejsce urodzenia
11. Kolor oczu 12. Wzrost (w cm) 13. Płeć (M – mężczyzna, K – kobieta)
Adres miejsca zamieszkania na pobyt stały, a w razie jego braku – na pobyt czasowy ponad dwa miesiące:
14. Kod pocztowy Pobyt stały Pobyt czasowy
15. Miejscowość
16. Ulica
17. Numer domu 18. Numer lokalu
Posiadany dokument tożsamości: ......................................................................................................................................
19. Seria 20. Numer
Wydany przez:
21. Nazwa
22. Siedziba
- Podlega wymianie z powodu ....................................................................................
......................................................................................................................................
- Zosta
ł utracony w dniu |
|
|
Fotografia
35 x 45 mm |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzień Miesiąc Rok
- Przyczyna utraty (kradzie
ż, zagubienie, zniszczenie) |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do wniosku załączam 2 fotografie oraz następujące dokumenty:
- ....................................................................................................................................
- ....................................................................................................................................
- ....................................................................................................................................
- ....................................................................................................................................
|
| |
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej z art. 272 Kodeksu Karnego za fałszywe zeznanie, prawdziwość powyższych danych stwierdzam własnoręcznym podpisem.
|
................................................. dnia ...................................
|
|
| |
|
Adnotacje urzędowe
Stwierdza się zgodność danych zawartych w rubrykach niniejszego wniosku od 1 do 10 z aktem urodzenia (małżeństwa) Nr ............................................. |
| |
|
Pieczęć USC |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
|
Pieczęć wystawcy i podpis upoważnionej osoby |
|
..........................................
miejscowość, dnia |
|
..........................................
podpis | |
Stwierdza się, że wnioskodawca jest zameldowany pod wskazanym adresem w rubrykach od 14 do 18:
- na pobyt sta
ły od dnia .............................................
| |
..........................................
data |
|
..........................................
podpis |
na pobyt czasowy ponad dwa miesiące od dnia ............................................., do dnia .............................................
| |
..........................................
data |
|
..........................................
podpis |
POUCZENIE:
- Wniosek nale
ży złożyć w gminnym lub miejskim Organie Ewidencji Ludności, właściwym dla miejsca zamieszkania.
- Do wniosku nale
ży dołączyć następujące dokumenty: odpis skrócony aktu urodzenia, lub aktu małżeństwa i posiadany dokument tożsamości. W przypadku, gdy wymienione akty znajdują się w miejscowym Urzędzie Stanu Cywilnego, sprawdzenia danych zawartych we wniosku dokonuje organ przyjmujący wniosek, bez potrzeby załączania odpisów aktów. Do wniosku o wymianę dowodu osobistego, nie załącza się odpisów aktów stanu cywilnego, jeżeli dane osobowe nie uległy zmianie od czasu wydania oststniego dokumentu.
- Do wniosku nale
ży dołączyć dwie aktualne kolorowe lub czarno-białe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem wnioskodawcy.
- W rubryce
„kolor oczu” należy wpisać, zgodnie ze stanem faktycznym: „NIEBIESKIE, SZARE, ZIELONE, PIWNE, BRĄZOWE, CZARNE, CZERWONE, WIELOKOLOROWE, NIEOKREŚLONE”.
- W przypadku, gdy wnioskodawc
ą jest osoba mieszkająca na stałe poza granicami kraju, posiadająca obywatelstwo polskie, w rubryce 15 – „miejscowość” winna wpisać kraj stałego zamieszkania, natomiast w polach dotyczących posiadanego dokumentu tożsamości winna wpisać dane o posiadanym paszporcie.
- W przypadku, gdy wnioskodawca posiada wi
ększą ilość członów nazwiska niż dwa, kolejne człony nazwiska należy wpisywać kolejno w rubrykach 1 i 2 oddzielone jednym wolnym miejscem, zasada ta również dotyczy większej ilości imion (rubryki 3 i 4). |