Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2003-07-16 16:07:31
Załatwianie spraw obywateli

SEKRETARIAT

 

 

Inspektor ds. kancelaryjnych i organizacyjnych – Wiesława Nataluk

I piętro, pok. Nr 22

Tel/Fax 3180123, 3180124, 3180177

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. od 7.45 – 15.45

Środa w godz. 9.00 – 17.00

Obowiązki pracownika sekretariatu:

  • przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji bezpośrednio lub telefonicznie na temat sposobu załatwiania spraw na poszczególnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy

  • organizowanie spotkań z Panem Wójtem

  • przyjmowanie podań, wniosków, zgłoszeń

  • przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem Urzędu Pocztowego

  • wysyłanie pism

  • zamawianie prenumeraty czasopism

Prowadzenie rejestracji:

  • pism wpływających przez pocztę

  • podań

  • faksów

  • faktur

  • książek

  • delegacji

  • zwolnień lekarskich

  • przesyłek poleconych wysyłających z Urzędu Gminy

  • pieczęci i kluczy

  • rejestr kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Gminy

Opłata skarbowa na podanie wynosi – 5,00 zł, a każdy załącznik 0,50 zł. Znaki skarbowe można nabyć w pokoju nr 24, I piętro.

W sekretariacie Urzędu Gminy Czernica można otrzymać wnioski niezbędne do załatwienia spraw w poszczególnych działach Urzędu.

INSPEKTOR ds. ROLNICTWA – inż. BARBARA BOHORODYCZ

URZĄD GMINY CZERNICA, ul. KOLEJOWA 3, 55-003 Czernica

tel. (071 )318-01-23(77) wew. 34, FAX (071) 318-01-24

I piętro, pokój 25

godziny przyjęć:

* poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - godzinach 7.45 - 15.45

* środa - w godzinach 9.00 - 1 7.00

Zajmuje się sprawami wynikającymi z przepisów prawa w zakresie rolnictwa:

  • prowadzenie dokumentacji w sprawie nadania nieruchomości rolnych w trybie przepisów

osadnictwa rolnego.

  • przygotowanie dokumentów do przeniesienia prawa własności działek w trybie art. 6

ustawy z dnia 24.02.1989 roku o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników

( tekst jednolity Dz. U. Nr 7, poz. 25 z 1998 r. ) oraz w trybie art. 118 ustawy z dnia

20.12.1990 roku o ubezpieczeniu społecznym rolników Dz. U Nr 10, poz. 53 ).

  • Wykonywanie czynności dla potrzeb emerytalno–rentowych rolników i członków ich

rodzin , w tym : przyjmowanie zeznań świadków, przygotowanie zaświadczeń

potwierdzających stan prawny gospodarstwa rolnego, sporządzanie kart ewidencyjnych

ubezpieczonego w oparciu o dokumenty z lat 1977 – 1993, sporządzanie umów

dzierżawy w trybie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników, przygotowanie

zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym.

  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 24.04.1997 roku o zwalczaniu chorób

zakaźnych zwierząt, badaniu zwierząt rzeźnych i mięsa oraz o Państwowej Inspekcji

Weterynaryjnej.

  • Wykonywanie zadań własnych Gminy wynikających z ustawy z dnia 21.081997 roku o

ochronie zwierząt, w tym przygotowanie decyzji zezwalającej utrzymywanie psa rasy uznanej za agresywną, przygotowanie decyzji odbierającej właścicielom lub posiadaczom zwierząt rażąco prze nich zaniedbywanych lub okrutnie traktowanych, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom.

  • Współdziałanie z dzierżawcami obwodów łowieckich w zakresie wynikającym z ustawy hodowli, ochronie zwierząt łownych i prawie łowieckim.

* Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej wynikających z ustawy

przeciwdziałaniu narkomanii w zakresie uprawy maku i konopi.

  • Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie roślin uprawnych oraz z ustawy

o nasiennictwie.

  • Prowadzenie spraw gospodarski ziemią, w tym poprawa jakości gleb, nasadzenia zieleni

ochronnej i ozdobnej na terenie Gminy.

* Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska w zakresie ochrony gleby.

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności