![]() |
|||
Treść archiwalna z dnia: 2016-02-12 14:04:58 | |||
![]() |
|||
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Czernica / Urząd Gminy / NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE | |||
![]() |
|||
Ogłoszenie oferty pracy Stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Ogłoszenie oferty pracy Oferta z dnia: 28.11.2008 ogłasza nabór na -prawo o aktach stanu cywilnego (akty urodzeń, małżeństw, zgonów), śluby konkordatowe (zaświadczenia stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa), rejestracja ślubów, prowadzenie ksiąg USC, -o obywatelstwie polskim, -o ewidencji ludności (zameldowania i wymeldowania na pobyt stały i czasowy obywateli polskich i cudzoziemców), prowadzenie ewidencji mieszkańców i kart osobowych mieszkańców, -o dowodach osobistych (przyjmowanie wniosków, przesyłanie do wykonania i wydawanie dowodów osobistych), -wydawanie decyzji dotyczących zmiany administracyjnej imion i nazwisk 2.Wymagania niezbędne: - 5 letni staż pracy w administracji publicznej 3.Wymagania dodatkowe: -zaangażowanie w powierzone obowiązki, samodzielność, 4. Wymagane dokumenty: publicznych, niemu postępowanie karne. 5. Informacje dodatkowe -lista kandydatów spełniających wymagania formalne, zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Czernicy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.czernica.iap.pl kandydaci spełniający wymagania zostaną niezwłocznie poinformowani o terminie dalszego postępowania -informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Wójt Gminy Czernica Stefan Dębski |
|||
![]() |
|||
««« powrót |