![]() |
|||
Treść archiwalna z dnia: 2015-06-25 14:54:43 | |||
![]() |
|||
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Czernica / Przetargi / Zamówienia publiczne 2015 | |||
![]() |
|||
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Ratowicach Czernica: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Ratowicach Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Ratowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie wielofunkcyjnego boiska sportowego w Ratowicach (dz. 258) w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. 3.2. Zakres robót do wykonania, boisko o wymiarach 24 x 44m 1) Wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych - rozbiórki istniejącej kostki i płyty betonowej zgodnie z ilościami w przedmiarze robót, zdjęcie humusu i korytowania na głębokość 65 cm wraz profilowaniem spadku dwustronnego daszkowego lub jednostronnego o wartości 0,7 %. Nie przewiduje się wykonania drenażu, który zostaje zastąpiony przez zastosowanie warstw odsączających. Załadowanie i wywóz humusu na odległość 5 km. 2) Profilowanie i zagęszczenie podłoża i ułożenie warstw podbudowy: (powierzchnia 1056m²) a) warstwa piasku lub pospółki o grubości 50 cm b) warstwa dolna podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 4-31mm i grubości 15 cm c) warstwa górna podbudowy z miału kamiennego o frakcji 0-5mm i grubości 8 cm d) obrzeża betonowe 8x30cm na ławie betonowej (136mb) 3) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej o następujących właściwościach: a) Podbudowa systemowa układana mechanicznie o gr. min 35 mm. Przez podbudowę systemową Zamawiający rozumie warstwę przepuszczającą dla wody wykonaną jako mieszankę żwiru suszonego (2-5 mm), granulatu gumowego SBR (1-4 mm) i kleju (żywicy poliuretanowej), b) nawierzchnia poliuretanowa systemowa jednowarstwowa układana mechanicznie o gr. po zagęszczeniu min. 10 mm. Przez nawierzchnię systemową Zamawiający rozumie mieszankę granulatu kauczukowego EPDM o średnicy 1-4 mm lub 1-3,5 mm łączonego żywicą poliuretanową, Zamawiający określa minimalne wymagania dot. nawierzchni poliuretanowej: - wydłużenie względne przy zerwaniu nie mniejsze niż 77%, - wytrzymałość na rozdzieranie nie mniejsza niż 170 N, - ścieralność wg aparatu Stuttgart nie większa niż 0,09 mm, - wytrzymałość na rozciąganie nie mniejsza niż 0,81 N/mm2, - współczynnik tarcia kinematycznego w stanie suchym nie mniejszy niż 0,7, a w stanie mokrym nie mniejszy niż 0,55, - zmiana wymiarów po działaniu temperatury +60 C nie większe niż 0,02 %, - mrozoodporność - przyrost masy nie większy niż 0,1%, - odporność na działanie zmiennych cykli hydrotermicznych - przyrost masy nie większy niż 0,1%, 4) Dostarczenie i zamontowanie urządzeń sportowych a) Piłka ręczna: bramki o wielkości 3x2m z profili aluminiowych 80x80/3, anodowane i malowane proszkowo na kolor czerwono-srebrny. Montowanie w tulejach, osadzonych w betonowym fundamencie B20 o wymiarach 40x40 cm gł. 80cm - 2 szt., siatki do bramek - 2 szt. b) koszykówka: Obręcz do koszykówki i wyposażona w siatkę z łańcucha - 4 szt. Tablica do koszykówki standardowa o wym. 105 x 180 cm epoksydowa - 4 szt. Mechanizm regulacji wysokości w od 2,65 do 3,10 m - 4 szt. Słupek do koszykówki w systemie jednosłupowym z wysięgiem 160 cm, profil 120x120/3 montowana w tulejach - 4 szt. c) siatkówka: Słupki do siatkówki wielofunkcyjne z mechanizmem naciągowymi regulowaną wysokością - 2 szt. (1 kpl) Materiał: rura aluminiowa Ø 76 anodowana. Dekle zakrywające tuleje do montażu słupków - 2 szt. Siatka do siatkówki z linką stalową i antenkami - 1 szt. 5) Ogrodzenie Ogrodzenie przeznaczone dla boisk sportowych o wysokości 4m, słupki Ø 60 mm, stalowe, ocynkowane malowane proszkowo na ral 6005 w rozstawie ca. 2,5m z ryglem górnym m osadzone w fundamencie betonowym B15 o wym. 40x40cm i gł ca. 100 cm. Długość ogrodzenia: 102,50mb (w tym jedna bramo-furtka 3,0m ). Ogrodzenie należy trwale połączyć z istniejącym, częściowym ogrodzeniem boiska. Wypełnienie ogrodzenia: Siatka z drutu ocynkowanego i powlekanego grubości 2,2 / 3,4 mm i oczkiem 40x40 mm. Bramo-furtkę należy wykonać jako rozwiązanie systemowe producenta ogrodzenia. Projektuje się bramo-furtkę o wysokości 2,50 m oraz o szerokości łącznej 3,0 m (1,8m+1,2m). 6) Uporządkowanie terenu, wywóz resztek budowlanych, wyrównanie oraz wysiew trawy. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru z uwzględnieniem zapisów SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:a)w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrznie, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, b)jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, c)przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, d)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień; wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, Zmiana sposobu spełnienia świadczenia Zmiany technologicznie, w szczególności:niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia. Pozostałe zmiany:a)rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu budowlanego (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) b)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy d)tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Kancelaria Ogólna, pokój nr 1 (parter).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
autor: Katarzyna Michalak data wytworzenia: 2015-06-12 data zakonczenia: 2015-06-29 |
|||
![]() |
|||
««« powrót |