![]() |
|||
Treść archiwalna z dnia: 2015-02-16 13:47:14 | |||
![]() |
|||
Strona / Urząd Gminy / STANOWISKA PRACY URZĘDU GMINY CZERNICA / Ewidencja ludności | |||
![]() |
|||
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH - Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Magdalena Zaczek Parter, pok. nr 6 1) przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych
2) wysyłanie zawiadomień o utracie terminu ważności dowodów osobistych
3) dokonywanie zameldowania na okres stały, czasowy, przemeldowania oraz wymeldowania
4) wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu
5) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach wymeldowania,
6) udostępnianie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, wnioskowanie o nadanie nr ewidencyjnego PESEL
7) aktualizowanie bazy wyborców i wydawanie decyzji dla osób dopisanych do rejestru wyborców
8) wprowadzanie do systemu danych osobowych i miejsca pobytu mieszkańców gminy Czernica
9) rejestracja noworodków, małżeństw i zgonów
Godziny pracy Urzędu Stanu Cywilnego:
|
|||
![]() |
|||
««« powrót |