Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2015-02-16 14:15:56
Strona / Urząd Gminy / STANOWISKA PRACY URZĘDU GMINY CZERNICA / Sekretariat


I piętro, pok. Nr 22

Tel/Fax 3180123, 3180124, 3180177

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. od 7.30 – 15.30

Środa w godz. 8.00 – 16.00


Do zadań stanowiska ds. administracyjno – kancelaryjnych należy:
1)obsługa sekretariatu urzędu,
2)prowadzenie kancelarii urzędu, w tym:
a)prowadzenie rejestru pism, podań, rachunków wpływających do urzędu,
b)przyjmowanie i wysyłanie poczty, rejestracja pism poleconych,
c)rozdzielanie zadekretowanej korespondencji wewnątrz urzędu,
3)prenumerata gazet i czasopism,
4)obsługa centrali telefonicznej urzędu, kompletowanie Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich, zlecanie ich oprawy,
5)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.

Do zadań stanowiska ds. organizacyjnych należy:
1)organizacja pracy w sekretariacie urzędu gminy, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
2)planowanie spotkań Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza (kalendarz spotkań),
3)odbieranie i łączenie rozmów do Wójta Gminy i wszystkich pracowników
4)dbałość o przepływ informacji
5)organizacja podróży służbowych(wypisywanie delegacji,
6)przygotowywanie korespondencji biurowej
7)prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzenia skarg i wniosków
8)ewidencja i dbałość o prawidłowy obieg poczty przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentów wewnętrznych
9)prenumerata gazet i czasopism
10)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych


««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności