ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, MIENIE KOMUNALNE GMINY, TRANSPORT
podinspektor ds. zamówień publicznych ,
mgr Katarzyna Michalak
podinspektor ds. gospodarowania mieniem komunalnym i komunikacji zbiorowej
mgr Sebastian Ragiel
tel. (071) 381 39 26
Do zadań stanowiska ds. Zamówień publicznych należy:
1)organizowanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów w zakresie zlecenia wykonawstwa inwestycji i remontów publicznych (realizacja postanowień ustawy z dnia 10 czerwca 1994 roku o zamówieniach publicznych),
2)przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów na nieruchomości stanowiące mienie komunalne Gminy Czernica (realizacja postanowień ustawy a dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami),
3)sporządzanie umów i naliczanie czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne, użytkowe i na aukcji mieszkaniowych (realizacja postanowień ustawy z dnia 02.07.1994 roku o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych),
4)prowadzenie postępowań w sprawach ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej podziałem nieruchomości
5)prowadzenie postępowań w sprawach pobierania jednorazowej opłaty , określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tzw. Renty planistycznej
6)prowadzenie postępowań w sprawach pobierania jednorazowej opłaty , określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej
Do zadań stanowiska ds. gospodarowania mieniem komunalnym i komunikacji
zbiorowej należy:
1) gospodarowanie mieniem gminnym w zakresie pozyskiwania, sprzedaży i prawidłowego ewidencjonowania nieruchomości gminnych oraz sprawozdawczości
2) organizacja i udział w powoływaniu wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy
3) organizacja funkcjonowania i rozliczanie małych wspólnot mieszkaniowych, gdzie Gmina posiada swoje udziały, a nie powołano zarządcy wspólnoty
4) organizacja profesjonalnego zarządzania i reprezentacja Gminy w dużych wspólnotach mieszkaniowych
5) współpraca ze stanowiskiem ds. architektury i budownictwa w zakresie planowania remontów i sporządzania planów finansowych małych wspólnot mieszkaniowych, nie reprezentowanych przez zarządcę
6) organizacja transportu zbiorowego na terenie gminy z wyłączeniem transportu na potrzeby kulturalno – oświatowe
7) współpraca z przewoźnikami w ramach zawartych umów dotyczących transportu zbiorowego
8) opracowywanie zezwoleń i uzgodnień w zakresie transportu zbiorowego
9) nadzór nad utrzymaniem przystanków,
10) przyjmowanie i realizacja wniosków z zakresu transportu zbiorowego, analiza zaspokajania potrzeb w tym zakresie
systematyczna kontrola i rozliczanie funkcjonowania komunikacji zbiorowej
|