WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
Kierownik USC
- Wójt Stefan Dębski
Zastępca kierownika USC
- Karolina Klimowicz
- Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Wiesława Nataluk
- Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Magdalena Zaczek
Parter, pok. nr 6
Tel. (071) 3180177, (071) 3180123 wew. 28,
tel. bezpośredni (071) 381 39 28
Do zadań ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych należy:
1)przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
2)sprawdzanie i korygowanie błędów osobowych na kartach osobowych mieszkańców,
3)nanoszenie do kart KOM i LBD serii i numerów wydanych dowodów osobistych,
4)wydawanie poświadczeń zameldowania,
5)przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
6)zakładanie i opisywanie kopert dowodowych dla osób, którym po raz pierwszy wydany został dowód osobisty.
|