Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2013-04-23 08:21:58
Strona / Urząd Gminy / STANOWISKA PRACY URZĘDU GMINY CZERNICA / Ewidencja ludności

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH

Kierownik USC
- Wójt Stefan Dębski
Zastępca kierownika USC
-  Karolina Klimowicz

- Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Wiesława Nataluk

- Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Magdalena Zaczek

Parter, pok. nr 6

Tel. (071) 3180177, (071) 3180123 wew. 28,
tel. bezpośredni (071) 381 39 28

Do zadań ds.  ewidencji ludności i dowodów osobistych należy:

1)przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
2)sprawdzanie i korygowanie błędów osobowych na kartach osobowych mieszkańców,
3)nanoszenie do kart KOM i LBD serii i numerów wydanych dowodów osobistych,
4)wydawanie poświadczeń zameldowania,
5)przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych  w sprawach zameldowania i wymeldowania,
6)zakładanie i opisywanie kopert dowodowych dla osób, którym po raz pierwszy wydany został dowód osobisty.

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności