Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2013-04-23 13:51:46
Strona / Urząd Gminy / STANOWISKA PRACY URZĘDU GMINY CZERNICA / Zamówienia publiczne

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, MIENIE KOMUNALNE GMINY

gł. specjalista ds. zamówień publicznych ,
mgr inż. Jadwiga Michalak

podinspektor ds. zamówień publicznych ,
mgr Katarzyna Michalak


tel. (071) 381 39 26
    
Do zadań stanowiska ds. Zamówień publicznych należy:
1)organizowanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów w zakresie zlecenia wykonawstwa inwestycji i remontów publicznych (realizacja postanowień ustawy z dnia 10 czerwca 1994 roku           o zamówieniach publicznych),
2)przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów na nieruchomości stanowiące mienie komunalne Gminy Czernica (realizacja postanowień ustawy a dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami),
3)sporządzanie umów i naliczanie czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne, użytkowe i na aukcji mieszkaniowych (realizacja postanowień ustawy z dnia 02.07.1994 roku o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych),
4)prowadzenie postępowań w sprawach ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej podziałem nieruchomości
5)prowadzenie postępowań w sprawach pobierania jednorazowej opłaty , określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej  uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tzw. Renty planistycznej
6)prowadzenie postępowań w sprawach pobierania jednorazowej opłaty , określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej  budową  urządzeń infrastruktury technicznej

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności