ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, MIENIE KOMUNALNE GMINY
gł. specjalista ds. zamówień publicznych ,
mgr inż. Jadwiga Michalak
podinspektor ds. zamówień publicznych ,
mgr Katarzyna Michalak
tel. (071) 381 39 26
Do zadań stanowiska ds. Zamówień publicznych należy:
1)organizowanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów w zakresie zlecenia wykonawstwa inwestycji i remontów publicznych (realizacja postanowień ustawy z dnia 10 czerwca 1994 roku o zamówieniach publicznych),
2)przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów na nieruchomości stanowiące mienie komunalne Gminy Czernica (realizacja postanowień ustawy a dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami),
3)sporządzanie umów i naliczanie czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne, użytkowe i na aukcji mieszkaniowych (realizacja postanowień ustawy z dnia 02.07.1994 roku o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych),
4)prowadzenie postępowań w sprawach ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej podziałem nieruchomości
5)prowadzenie postępowań w sprawach pobierania jednorazowej opłaty , określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tzw. Renty planistycznej
6)prowadzenie postępowań w sprawach pobierania jednorazowej opłaty , określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej |