inspektor ds. inwestycji, dróg i komunikacji mgr Robert Makieła
parter, pok nr 9
telefon 71 381 39 46
Do zadań stanowiska ds. Inwestycji, dróg i komunikacji należy:
1)dbanie o prawidłową organizację ruchu na drogach gminnych,
2)orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego,
3)wydawanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,
4)prowadzenie i koordynowanie inwestycji drogowych,
5)prowadzenie i koordynowanie inwestycji oświetlenia drogowego,
6)prowadzenie i koordynowanie transportu mieszkańców,
7)nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg,
8)oznakowanie znakami drogowymi ulic i placów,
9)koordynacja inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych lub remontowych,
10)prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
11)uzgodnienia dokumentacji technicznych z zakresu umieszczania sieci i urządzeń w drogach gminnych,
12)uzgodnienia wjazdów na drogi gminne,
13)naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego i za wbudowanie urządzeń w pasie drogowym. |