Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2011-01-21 10:40:25
Strona / Urząd Gminy / STANOWISKA PRACY URZĘDU GMINY CZERNICA / Zamówienia publiczne

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, MIENIE KOMUNALNE GMINY

gł. specjalista ds. zamówień publicznych ,
mgr inż. Jadwiga Michalak

podinspektor ds. zamówień publicznych ,
mgr Katarzyna Michalak


I piętro , pokój nr 28
tel. (071) 381 39 26

Urząd Gminy Czernica,
ul. Kolejowa 3,
55-003 Czernica



Godziny przyjęć:
poniedziałek – piątek – godz. 7.00 - 15.00
podania przyjmuje sekretariat Urzędu Gminy
w godzinach pracy urzędu pokój nr 22,

Informacje udziela się bezpośrednio lub telefonicznie na temat:

  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości stanowiących zasób gminy, tj. lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych
  • wydzierżawianie nieruchomości
  • prawo pierwokupu nieruchomości

  • naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości,

  • dzierżawy , użytkowania

  • zlecanie opracowania dokumentacji geodezyjnej i wyceny nieruchomości dla potrzeb gminy

  • kompletowanie dokumentów do zawarcia umów notarialnych

  • wykonywanie zadań związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości gminnych i przekształcenie prawa użytkowania wieczystego na własność

  • prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za działki przejęte na własność gminy pod drogi powstałe w wyniku podziałów geodezyjnych nieruchomości na wniosek właścicieli

  • prowadzenie ewidencji stanu zasobu komunalnego nieruchomości

  • wnioskowanie o ustalenie zasad gospodarowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach komunalnych oraz ustalanie stawek czynszu za lokale

  • zawieranie umów o najem lokali mieszkalnych

  • współpraca z Zarządcą budynków Wspólnot Mieszkaniowych

  • prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych oraz lokali użytkowych

  • prowadzenie spraw związanych z komunikacją gminną

  • realizowanie zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych ( przygotowanie dokumentacji przetargowej , przeprowadzenie przetargów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych na realizację inwestycji, robót budowlanych,dostaw i usług dla potrzeb gminy)

  • naliczanie opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku        z uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą


««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności