Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2010-01-13 11:52:07
STANOWISKA PRACY URZĘDU GMINY CZERNICA / Ochrona środowiska

I piętro pok. 22
tel. (071) 318-01-23(4,) wew.22, fax (071) 318-01-77

Godziny przyjęć

  • poniedziałek i czwartek w godz. 9.00 – 15.45

  • wtorek i piątek w godz. 7.45-14.00

  • środa w godz. 11.00-17.00


Czym zajmuje się inspektor ds. gospodarki wodnej i melioracji

  • wydawaniem technicznych warunków włączenia do wodociągu gminnego i zapewnienie dostawy wody.

  • wydawaniem technicznych warunków włączenia do kanalizacji gminnej i odbioru ścieków

w miejscowościach gdzie kanalizacja taka istnieje

  • uzgadnia projekty budowlane sieci wodnych i kanalizacyjnych oraz przyłącza wodne i kanalizacyjne

  • koordynuje prace wiejskich spółek wodnych w zakresie konserwacji urządzeń melioracji

szczegółowych

  • współpracuje ze Społecznymi Komitetami Kanalizacji poszczególnych miejscowości, których zadaniem jest współpraca z urzędem w realizacji budowy kanalizacji.

  • Koordynuje prace inwestycje z zakresu gospodarki wodnej i ochrony środowiska

  • realizuje zadania będące w kompetencji Gminy, a wynikające z ustawy „Prawo Wodne”

  • realizuje zadania będące w kompetencji Gminy , a wynikające z ustawy „ Prawo Ochrony Środowiska”



Informacje udzielane są bezpośrednio lub telefonicznie na temat:

  • sposobu załatwiania spraw wynikających z działalności Urzędu w zakresie gospodarki

wodnej i melioracji, obowiązującymi ustawami „Prawo Wodne” i

„ Ochrona Środowiska”

  • dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia sprawy

  • kompletności składanych wniosków

  • spraw aktualnie rozpatrywanych przez Urząd oraz terminu ich zakończenia

  • podania i wnioski z zakresu gospodarki wodnej przyjmuje sekretariat Urzędu Gminy w godzinach pracy Urzędu


  • przyjmowanie wniosków- pok.22, I piętro

  • wydawanie dokumentów – pok.22, I piętro lub przesyłanie pocztą




UWAGI:


  1. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna ( art. Kodeksu Postępowania administracyjnego), wobec czego do wniosku składanego przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa z opłatą w wysokości 15 zł.

  2. Terminy załatwiania spraw:

  • wniosek złożony z kompletem dokumentów załatwiany jest w terminie określonym w art.35 Kpa nie póżniej niż w ciągu 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej- nie później niż w ciągu 2 miesiecy.

  • Wnioskodawca w przypadku braków formalnych zostaje wezwany zgodnie z art. 65 § 2 Kpa do usunięcia w terminie 7 dni ( licząc od dnia doręczenia wezwania). Nie usunięcie braków w ww terminie pozostawia wniosek bez rozpatrzenia.






 

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności