ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, MIENIE KOMUNALNE GMINY
gł. specjalista ds. zamówień publicznych , mgr inż. Jadwiga Michalak
I piętro , pokój nr 28 tel. (071) 381 39 26
Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica
Godziny przyjęć: poniedziałek – piątek – godz. 7.00 - 15.00 podania przyjmuje sekretariat Urzędu Gminy w godzinach pracy urzędu pokój nr 22,
Informacje udziela się bezpośrednio lub telefonicznie na temat:
-
prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości stanowiących zasób gminy, tj. lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych
-
prawo pierwokupu nieruchomości
-
naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości,
-
zlecanie opracowania dokumentacji geodezyjnej i wyceny nieruchomości dla potrzeb gminy
-
kompletowanie dokumentów do zawarcia umów notarialnych
-
wykonywanie zadań związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości gminnych i przekształcenie prawa użytkowania wieczystego na własność
-
prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za działki przejęte na własność gminy pod drogi powstałe w wyniku podziałów geodezyjnych nieruchomości na wniosek właścicieli
-
prowadzenie ewidencji stanu zasobu komunalnego nieruchomości
-
wnioskowanie o ustalenie zasad gospodarowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach komunalnych oraz ustalanie stawek czynszu za lokale
-
zawieranie umów o najem lokali mieszkalnych
-
współpraca z Zarządcą budynków Wspólnot Mieszkaniowych
-
prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych oraz lokali użytkowych
-
prowadzenie spraw związanych z komunikacją gminną
-
realizowanie zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych ( przygotowanie dokumentacji przetargowej , przeprowadzenie przetargów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych na realizację inwestycji, robót budowlanych,dostaw i usług dla potrzeb gminy)
|