Zamówienia publiczne 2012

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  16-04-2012 | 14:54
data ostatniej modyfikacji:  13-02-2015 | 09:15
data wytworzenia dokumentu:  16-04-2012
autor dokumentu: Katarzyna Michalak
  Wyniki postępowania
Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej, w podziale na 4 zadania 16.04.2012

Chrząstawa Wielka: Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej, w podziale na 4 zadania, w ramach inwestycji: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej - Etap II, współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013
Numer ogłoszenia: 85989 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Miłośników Chrząstawy , ul. Wrocławska 19, 55-003 Chrząstawa Wielka, woj. dolnośląskie, tel. 0048 600004870, faks 71 318 01 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej, w podziale na 4 zadania, w ramach inwestycji: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej - Etap II, współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: stołów i krzeseł, mebli kuchennych, sprzętu kuchennego, sprzętu multimedialnego, w ilości i minimalnych parametrach określonych w siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.21.00-1, 39.22.00.00-0, 39.21.00.00-7, 39.21.40.00-6, 39.14.10.00-2, 31.17.00.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek ten uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na poszczególne zadanie a w celu udowodniania spełniania warunku załączy do oferty Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (Załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty składające się na ofertę: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kalkulacja cenowa - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykaz oferowanych dostaw - Załącznik nr 7 do SIWZ 4) Dokumenty, o których mowa w części VI SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, pokój nr 11 w godzinach pracy urzędu, osobiście lub na wniosek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta - pokój nr 1 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej, w podziale na 4 zadania, realizowana jest w ramach inwestycji: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej - Etap II, współfinansowanej przez Unię Europejską z Programu Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Czernica, dnia 17.04.2012 r.

GKiI.271.6.2012.KM

INFORMACJA O MODYFIKACJI

TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Dotyczy: przetarg nieograniczony pn. Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej, w podziale na 4 zadania, w ramach inwestycji: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Chrząstawie Wielkiej - Etap II, współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Programu „Odnowa i rozwój wsi” PROW 2007-2013         

Zamawiający – Towarzystwo Miłośników Chrząstawy, działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.) dokonuje zmiany treści SIWZ:

 

1. w części III SIWZ pkt 1 Zadanie nr 3 zmienia się nazwę towaru na: Zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania

LP

Nazwa towaru

Opis (minimalne wymagania)

Ilość

2

Zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania

- wymiary kosza: 500x500 mm

- wymiary zmywarki: 565x630x830 mm

- moc: 4,9 kW

- zasilanie: 400 V

- max wysokość naczyń / talerzy: 320 mm

- materiał: stal nierdzewna

- w zestawie kosz do talerzy, kosz uniwersalny i kosz na sztućce

- zmywarka z dozownikiem płynu myjącego

1 szt.

 

 

Powyższe zmiany treści SIWZ stanowią jej integralną część.

Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej www.bip.czernica.pl zmienioną SIWZ.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Czernica, dnia 19.04.2012 r.

GKiI.271.6.2012.KM

INFORMACJA O MODYFIKACJI

TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

treść modyfikacji oraz odpowiedzi na pytania w załączniku: Informacja o modyfikacji SIWZ oraz wyjaśnienia do SIWZ

 

 

 

 

 

 

 
Zalaczniki:
siwz-dostawa-wyposazenia-swietlicy-wiejskiej-w-chrzastawie-wielkiej-ue.doc
siwz-zmodyfikowana-dostawa-wyposazenia-swietlicy-wiejskiej-w-chrzastawie-wielkiej-ue-.pdf
informacja-o-modyfikacji-siwz-oraz-wyjasnienia-do-siwz.pdf
formularz-ofertowy-i-zalaczniki-w-formacie-do-edytowania.doc
««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności