data publikacji: | 26-07-2012 | 08:58 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 09:23 | |
data wytworzenia dokumentu: | 26-07-2012 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Czernica w roku szkolnym 2012/2013 Numer ogłoszenia: 162633 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Czernica w roku szkolnym 2012/2013. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa, polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z miejsca zamieszkania (na terenie gminy Czernica) do n/w szkół: a) Szkoła Podstawowa w Czernicy ul. św. Brata Alberta 11 b) Publiczne Gimnazjum nr 1 w Czernicy ul. św. Brata Alberta 11 c) Szkoła Podstawowa w Dobrzykowicach ul. Szkolna 1 d) Szkoła Podstawowa im. B. Krzywoustego w Kamieńcu Wr. ul. Kolejowa 4 e) Publiczne Gimnazjum nr 2 w Kamieńcu Wrocławskim ul. Kolejowa 4 2.Usługa transportowa realizowana będzie w godzinach od 6:45 do 8:00 oraz od 10:00 do 16:45. 3.Zamawiający przewiduje dzienną ilość kilometrów na wszystkich kursach: ok. 180 km, 190 dni realizacji zamówienia, łączna liczba km do przejechania w trakcie realizacji usługi - 34 200 km 4. Ilość osób objęta transportem: dziennie ok. 420 dzieci + 1 opiekun zapewniony przez Zamawiającego... II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca posiada i załączy do oferty aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 125 poz. 1371 ze zm.) Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi transportowe odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, załączy wykaz sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca dysponuje co najmniej 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 45 oraz załączy wykaz sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca posiada opłacona polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Do polisy należy załączyć potwierdzenie zapłaty składek, zgodnie z treścią umowy ubezpieczeniowej. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: zmiana liczby dzieci, zmiana liczby dni realizacji zamówienia, zmiana trasy, zmiana formy prawnej wykonawcy, rewaloryzacji wynagrodzenia brutto wykonawcy na wypadek zmiany stawek VAT. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 (Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1, parter). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-dowoz-uczniow-do-szkol-na-terenie-gminy-czernica-w-roku-szkolnym-2012-2013.doc | |||
««« powrót |