Zamówienia publiczne 2012

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  25-09-2012 | 08:21
data ostatniej modyfikacji:  13-02-2015 | 09:21
data wytworzenia dokumentu:  24-09-2012
autor dokumentu: Katarzyna Michalak
  Wyniki postępowania
Zakup energii elektrycznej 25.09.2012

PL-Czernica: Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

2012/S 187-307746

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Czernica
ul. Kolejowa 3
Punkt kontaktowy: Urząd Gminy w Czernicy
Osoba do kontaktów: Katarzyna Michalak
55-003 Czernica
POLSKA
Tel.: +48 713813926
E-mail: k.michalak@czernica.pl
Faks: +48 713180124

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.czernica.pl

Dostęp elektroniczny do informacji: http://www.bip.czernica.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup energii elektrycznej.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Czernica.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1, 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.4.1997r. Prawo energetyczne.
Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09300000, 09310000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 1.12.2012r. do 31.12.2014r. wynosi 2 050 754,17 kWh (w okresie od 01.12.2012r. do 31.12.2013r. – 1 066 392,17 kWh; w okresie od 1.1.2014r. do 31.12.2014r. – 984 362,00 kWh).
2) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2014 r. wynosi:
— Taryfa Cxx: 1 949 223,58 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 979 060,58 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 970 163,00 kWh),
— Taryfa Gxx: 35 516,67 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 18 468,67 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 17 048,00 kWh).
3) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.02.2013r. do 31.12.2014r. wynosi 87 677,92 kWh (w okresie od 1.2.2013r. do 31.12.2013r. – 41 932,92 kWh; w okresie od 1.1.2014r. do 31.12.2014r. – 45 745,00 kWh).
Szacunkowa wartość bez VAT: 291 352,33 EUR
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.12.2012. Zakończenie 31.12.2014

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: zakup energii elektrycznej
1)Krótki opis
Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09300000, 09310000

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 1.12.2012r. do 31.12.2014r. wynosi 2 050 754,17 kWh (w okresie od 1.12.2012r. do 31.12.2013r. – 1 066 392,17 kWh; w okresie od 1.1.2014r. do 31.12.2014r. – 984 362,00 kWh).
Szacunkowa wartość bez VAT: 142 465,07 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.12.2012. Zakończenie 31.12.2014
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: zakup energii elektrycznej
1)Krótki opis
Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09300000, 09310000

3)Wielkość lub zakres
1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2014 r. wynosi:
— Taryfa Cxx: 1 949 223,58 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 979 060,58 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 970 163,00 kWh),
— Taryfa Gxx: 35 516,67 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 18 468,67 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 17 048,00 kWh).
Szacunkowa wartość bez VAT: 142 587,21 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.12.2012. Zakończenie 31.12.2014
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: zakup energii elektrycznej
1)Krótki opis
Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ – taryfa Bxx.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09300000, 09310000

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 1.2.2013r. do 31.12.2014r. wynosi 87 677,92 kWh (w okresie od 1.2.2013r. do 31.12.2013r. – 41 932,92 kWh; w okresie od 1.1.2014r. do 31.12.2014r. – 45 745,00 kWh).
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 300,05 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.2.2013. Zakończenie 31.12.2014
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 11 500 PLN (słownie: jedenaście tysięcy pięćset zł 00/100) – część 1 zamówienia.
2. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 11 500 PLN (słownie: jedenaście tysięcy pięćset zł 00/100) – część 2 zamówienia.
3. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 510 PLN (słownie: pięćset dziesięć zł 00/100) – część 3 zamówienia.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w 1 miesięcznych okresach rozliczeniowych albo zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (Wykonawca załączy tę koncesję do oferty).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
1) pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 10 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) Część 1 zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
— posiada opłaconą polisę w wysokości min. 2 000 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— wykaże się przychodem operacyjnym netto średnio min. 20 000 000,00 PLN rocznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
b) Część 2 zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
— posiada opłaconą polisę w wysokości min. 2 000 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— wykaże się przychodem operacyjnym netto średnio min. 20 000 000,00 PLN rocznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
c) Część 3 zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
— posiada opłaconą polisę w wysokości min. 80 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— wykaże się przychodem operacyjnym netto średnio min. 800 000,00 PLN rocznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
W celu wykazania spełniania w/w warunków wykonawca załączy do oferty:
— Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie:
a) Część 1 zamówienia (obiekty opisane w załączniku nr 1 do SIWZ) – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania z zakresu dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. 2 klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 1,0 GWh w skali roku.
b) Część 2 zamówienia (obiekty opisane w załączniku nr 2 do SIWZ) – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania z zakresu dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. 2 klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 0,9 GWh w skali roku.
c) Część 3 zamówienia (obiekty opisane w załączniku nr 3 do SIWZ) – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania z zakresu dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. 2 klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 0,4 GWh w skali roku.
W celu wykazania spełniania w/w warunków wykonawca załączy do oferty:
3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw energii w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców złożony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ lub referencje).
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
GKiI.271.15.2012.KM
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
6.11.2012 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 6.11.2012 - 10:15

Miejscowość:

Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, POLSKA.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:24.9.2012

 

Link do ogłoszenia o zamówieniu: ted.europa.eu/udl

 
Zalaczniki:
ogloszenie-o-zamowieniu.pdf
siwz.doc
zalacznik-nr-1-do-siwz-.pdf
zalacznik-nr-2-do-siwz-.pdf
zalacznik-nr-3-do-siwz-.pdf
zalacznik-nr-4.1-do-siwz-formularz-oferty-1-czesc-zamowienia.doc
zalacznik-nr-4.2-do-siwz-formularz-oferty-2-czesc-zamowienia.doc
zalacznik-nr-4.3-do-siwz-formularz-oferty-3-czesc-zamowienia.doc
zalacznik-nr-5-do-siwz-oswiadczenie-o-spelnianiu-warunkow.doc
zalacznik-nr-6-do-siwz-oswiadczenie-o-niepowierzeniu-zamowienia-podwykonawcom.doc
zalacznik-nr-7.1-do-siwz-projekt-umowy-1-czesc-zamowienia.doc
zalacznik-nr-7.1.1-do-siwz-zalacznik-nr-1-do-projektu-umowy-oswietlenie-uliczne.doc
zalacznik-nr-7.1.2-do-siwz-pelnomocnictwo-oswietlenie.doc
zalacznik-nr-7.2-do-siwz-projekt-umowy-2-czesc-zamowienia.doc
zalacznik-nr-7.2.1-do-siwz-zalacznik-nr-1-do-projektu-umowy-taryfa-cxx.doc
zalacznik-nr-7.2.2-do-siwz-pelnomocnictwo-taryfa-cxx.doc
zalacznik-nr-7.3-do-siwz-projekt-umowy-3-czesc-zamowienia.doc
zalacznik-nr-7.3.1-do-siwz-zalacznik-nr-1-do-projektu-umowy-taryfa-bxx.doc
zalacznik-nr-7.3.2do-siwz-pelnomocnictwo-taryfa-bxx.doc
zalacznik-nr-7.4-do-siwz-projekt-umowy-2-czesc-zamowienia-taryfa-gxx.doc
zalacznik-nr-7.4.1-do-siwz-zalacznik-nr-1-do-projektu-umowy-taryfa-gxx.doc
zalacznik-nr-7.4.2-do-siwz-pelnomocnictwo-taryfa-gxx.doc
zalacznik-nr-8-do-siwz-wykaz-dostaw.doc
zalacznik-nr-9-do-siwz-potwierdzenie-nalezytego-wykonania-zamowienia.doc
zalacznik-nr-10-do-siwz-oswiadczenie-o-braku-podstaw-do-wykluczenia.doc
««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności