Zamówienia publiczne 2013

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  19-02-2013 | 10:39
data ostatniej modyfikacji:  13-03-2013 | 13:19
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 19.02.2013, 10:10

Czernica: Sukcesywny zakup paliwa w 2013 r. na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica

Numer ogłoszenia: 26295 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14591 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliwa w 2013 r. na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa w 2013 r. w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica przeznaczonych do samochodów, sprzętu i maszyn. Całkowita dostawa szacowana jest na: - olej napędowy - 14 000 litrów - benzyna bezołowiowa Pb95 - 1 400 litrów. Podane ilości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego są ilościami szacunkowymi w okresie realizacji umowy. Zamawiający będzie płacił za faktycznie pobrane ilości wymienionych produktów. Tankowanie paliwa będzie odbywać się doraźnie na stacjach paliw Wykonawcy w miarę potrzeb Zamawiającego, do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH SAREL Ryszard Sabik, ul. Tańskiego 26, 55-231 Jelcz-Laskowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68138,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81592,00

  • Waluta: PLN.

 

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności