Zamówienia publiczne 2013

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  10-07-2013 | 11:38
data ostatniej modyfikacji:  10-07-2013 | 11:38
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 10.07.2013, 11:11

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 98845-2013 z dnia 2013-06-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji drogi ulicy Stawowej w Nadolicach Wielkich, gmina Czernica, na odcinku km 0+020-0+298, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru...
Termin składania ofert: 2013-06-19


Czernica: Modernizacja ulicy Stawowej w Nadolicach Wielkich
Numer ogłoszenia: 138877 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98845 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Stawowej w Nadolicach Wielkich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji drogi ulicy Stawowej w Nadolicach Wielkich, gmina Czernica, na odcinku km 0+020-0+298, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez mgr inż. Marka Jakóba, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (dokumenty stanowią załączniki do siwz).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG PIŁA Sp. z o.o., ul. Wawelska 106, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260790,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249068,36

  • Oferta z najniższą ceną: 249068,36 / Oferta z najwyższą ceną: 268065,97

  • Waluta: PLN.

 

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności