data publikacji: | 07-08-2013 | 13:52 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 08:37 | |
data wytworzenia dokumentu: | 07-08-2013 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Budowa oświetlenia drogowego ul. Sosnowej i ul. Malinowej w Chrząstawie Małej Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego ul. Sosnowej i ul. Malinowej w Chrząstawie Małej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ul. Sosnowej i ul. Malinowej w Chrząstawie Małej, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami oraz decyzją Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 270/2011 z dnia 08.02.2011r. i decyzją Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 376/2012 z dnia 13.02.2012r., w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 - wykonanie oświetlenia drogowego ul. Sosnowej w Chrząstawie Małej, Gmina Czernica a) ułożenie kabla YAKXS 0,6/1 kV 4x35mm2~454 m, b) montaż słupów stalowych o wys. 5 m, wraz z oznakowaniem - 13 szt., c) montaż lamp oświetleniowych - 13 szt. d) montaż szafki oświetlenia ulicznego - 1 szt., e) roboty pomocnicze Zadanie nr 2 - wykonanie oświetlenia drogowego ul. Malinowej i odcinka ul. Sosnowej w Chrząstawie Małej, Gmina Czernica a) ułożenie kabla YAKXS 0,6/1 kV 4x35mm2~498 m, b) montaż słupów stalowych o wys. 5 m, wraz z oznakowaniem - 1 szt., c) montaż słupów stalowych o wys. 8 m, wraz z oznakowaniem - 9 szt., d) montaż lamp oświetleniowych - 10 szt. e) roboty pomocnicze. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 77.34.10.00-2, 45.23.32.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty określone w pkt. 8 SIWZ 3. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót (oddzielny kosztorys dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2). 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1. w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrznie, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, 2. jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, 3. zmiana terminu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia, 4. w wyniku wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, 5. przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, 6. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 7. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego d) konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, e) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1. Zmiany technologicznie, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia. Pozostałe zmiany 1. rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu budowlanego (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) 2. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy 4. zmiana zakresu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia. 5. tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1 (parter). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 157507-2013 z dnia 2013-08-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica Numer ogłoszenia: 165297 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 157507 - 2013 data 07.08.2013 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, fax. 71 3180124. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.2) Tekst, który należy dodać:
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-budowa-oswietlenia-drogowego-ul.-sosnowej-i-malinowej-w-chrzastawie-malej.doc | |||
przedmiar-chrzastawa-mala-ul.-sosnowa.pdf | |||
spec.-tech.-chrzastawa-mala-sosnowa.pdf | |||
skan-dok.-osw.-chrzastawa-mala-sosnowa-ambar.part1.rar | |||
skan-dok.-osw.-chrzastawa-mala-sosnowa-ambar.part2.rar | |||
skan-dok.-osw.-chrzastawa-mala-sosnowa-ambar.part3.rar | |||
przedmiar-chrzastawa-mala-malinowa.pdf | |||
spec.-tech.-chrzastawa-mala-malinowa-70-100w.pdf | |||
skan-dok.-proj.-chrzastawa-mala-malinowa.part1.rar | |||
skan-dok.-proj.-chrzastawa-mala-malinowa.part2.rar | |||
skan-dok.-proj.-chrzastawa-mala-malinowa.part3.rar | |||
wyjasnienia-1-.pdf | |||
wyjasnienia-2-.jpg | |||
««« powrót |