Zamówienia publiczne 2014

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  27-01-2014 | 14:21
data ostatniej modyfikacji:  27-01-2014 | 14:21
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 27.01.2014, 14:02

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 1815-2014 z dnia 2014-01-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa w 2014 r. w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica przeznaczonych do samochodów, sprzętu i maszyn. Całkowita dostawa szacowana jest na: olej...
Termin składania ofert: 2014-01-14


Czernica: Sukcesywny zakup paliwa na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica w roku 2014
Numer ogłoszenia: 17119 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1815 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 318 01 73, faks 71 318 01 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliwa na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica w roku 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa w 2014 r. w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica przeznaczonych do samochodów, sprzętu i maszyn. Całkowita dostawa szacowana jest na: olej napędowy - 15 000 litrów, benzyna bezołowiowa Pb95 - 1 400 litrów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Sabik PPUH SAREL, ul. Tańskiego 26, 55-230 Jelcz-Laskowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71596,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84212,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84212,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84268,00

  • Waluta: PLN.

 

««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności