data publikacji: | 30-07-2014 | 14:03 | |
data ostatniej modyfikacji: | 30-07-2014 | 14:03 |
|
||
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 143585-2014 z dnia 2014-07-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji ulicy Poprzecznej i Bocznej w Nadolicach Wielkich zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, w... Termin składania ofert: 2014-07-23
Czernica: Modernizacja ulicy Poprzecznej i Bocznej w Nadolicach Wielkich Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143585 - 2014r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Poprzecznej i Bocznej w Nadolicach Wielkich. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji ulicy Poprzecznej i Bocznej w Nadolicach Wielkich zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. 3.2. Podstawowy zakres robót obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wraz z wykonaniem geodezyjnych pomiarów powykonawczych. b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej. c) Wykonanie przy krawędzi wpustów ulicznych (studzienek ściekowych) z osadnikiem z rur betonowych o średnicy 500mm. d) Ułożenie przykanalików z rur PVC. e) Obrukowanie wylotu przykanalików kostką kamienną. f) Oczyszczenie przepustów. g) Wykonanie dla przepustów ścianek czołowych. h) Regulacja pionowa: Skrzynek zaworów wodociągowych wraz z wymianą starych skrzynek na nowe oraz studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej. i) Mechaniczne przy pomocy równiarki przemieszanie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem. j) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem kamiennym o uziarnieniu 0-31,5mm. k) Skropienie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2 wykonanej podbudowy z kruszywa kamiennego. l) Ułożenie ścieku korytkowego z prefabrykowanych elementów betonowych. m) Demontaż starych i ustawienie nowych krawężników. n) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/11. o) Ułożenie na poboczach warstwy kruszywa kamiennego. p) Rozplantowanie na poboczu drogi gruntu z ziemi urodzajnej uprzednio nawiezionej. r) Renowacja rowu przydrożnego wraz z oczyszczeniem przepustów. s) Porządkowanie i profilowanie terenu przyległego do drogi na całej szerokości pasa drogowego. 3.3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w punkcie 3.1., w szczególności roboty geodezyjne (przy robotach i powykonawcze), wykonanie projektu i wyniesienie tymczasowej organizacji ruchu, oraz prace porządkowe w pasie drogowym. 3.4. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych po robotach nie wykorzystanych przez Zamawiającego. 3.5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. dokumentacji projektowej wykonanej przez mgr inż. Marka Jakóba i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie, jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. Dokumenty, o których mowa powyżej stanowią załączniki do SIWZ. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 42.52.33.14-2, 45.23.32.00-1. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134003,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
|
||
««« powrót |