data publikacji: | 30-06-2015 | 13:08 | |
data ostatniej modyfikacji: | 30-06-2015 | 13:13 | |
data wytworzenia dokumentu: | 30-06-2015 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Remont instalacji elektrycznej i pomieszczeń parteru, I i II piętra w budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej i pomieszczeń parteru, I i II piętra w budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie instalacji elektrycznej i pomieszczeń parteru, I i II piętra budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy, zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę, w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. Zakres robót do wykonania: - dla robót elektrycznych -wg wytycznych, do samodzielnego przedmiarowania - dla robót ogólnobudowlanych - malowanie wszystkich pomieszczeń jako roboty towarzyszące robotom instalacyjnym i elektrycznym na parterze, I i II piętrze budynku, do samodzielnego przedmiarowania w oparciu o zał. materiały (wymianę glazury i wyposażenia w sanitariatach należy pominąć). Remont należy wykonać zgodnie z Wytycznymi wykonania remontu instalacji elektrycznych parteru, I i II piętra budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy. Jako element pomocniczy przy robotach ogólnobudowlanych może służyć Projekt wykonawczy przebudowy Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy - III etap (wybrane fragmenty w zakresie robót towarzyszących wymianie instalacji elektrycznej i grzejników) z pominięciem sanitariatów. UWAGA: Zamawiający wymaga zastosowania oświetlenia LED. Zamawiający wymaga zastąpienia w przedmiotowym zamówieniu przewidzianego w Wytycznych wykonania remontu instalacji elektrycznych parteru, I i II piętra budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy świetlówkowego oświetlenia wszystkich pomieszczeń oświetleniem LED-owym (wg załączonego projektu). Podczas kalkulowania oferty na prace budowlane należy uwzględnić fakt jednoczesnego prowadzenia w obiekcie prac polegających na wymianie instalacji elektrycznych i remoncie pomieszczeń oraz na wymianie grzejników c.o. i wynikającą z tego konieczność koordynacji robót z innym wykonawcą. Szczególną uwagę zwrócić na bezpieczeństwo wokół budynku ze względu na potencjalną obecność dzieci i innych osób na terenie przyszkolnym. Do obowiązków wykonawcy należy przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. przestawienie mebli i zabezpieczenia mebli i po zakończeniu robót przywrócenie pomieszczeń do stanu sprzed remontu.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.31.52.00-9, 45.31.57.00-5. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 21.1. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrznie, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, b) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, c) zmiana terminu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia, d) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo budowlane, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 2) Zmiany technologicznie, w szczególności: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia. 3) Zmiany wynagrodzenia, w przypadku: a) zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego; b) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Kancelaria Ogólna, pokój nr 1 (parter). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-remont-instalacji-elektrycznych.doc | |||
02-rzut-parteru.pdf | |||
6.rzut-ipietra.pdf | |||
6a-przekroj-a-a.pdf | |||
7.rzut-iipietra.pdf | |||
projekt-oswietlenia-led.pdf | |||
str.-tyt.-proj.-osw..pdf | |||
wytyczne-wykonania-remontu.pdf | |||
zestawienie.pdf | |||
««« powrót |