data publikacji: | 22-09-2010 | 15:01 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 10:39 | |
data wytworzenia dokumentu: | 22-09-2010 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Remont drogi ulicy Głównej w miejscowości Krzyków km 0+000-0+380 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi ulicy Głównej w miejscowości Krzyków km 0+000-0+380. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podstawowy zakres robót obejmuje: a)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wraz z wykonaniem geodezyjnych pomiarów powykonawczych. b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, z wywozem frezowin. c) Roboty ziemne wykonane pod wpusty uliczne i przykanaliki. d) Wykonanie wpustów ulicznych (studzienek ściekowych) z osadnikiem z rur betonowych o średnicy 500 mm z zasypaniem wykopu ze ściankami studzienki i obetonowaniem kołnierza studzienki. e) ułożenie przykanalików z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160 mm z wpięciem do osadnika wpustu ulicznego wraz z zasypaniem piaskiem. f) Obrukowanie wylotów przykanalików na skarpie rowu poprzez ułożenie kostki kamiennej 10x10cm na chudym betonie grubości 10cm. g) Regulacja pionowa skrzynek zaworów wodociągowych wraz z wymianą starych skrzynek na nowe i regulacja studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej. h) Wykonanie koryta na średnią głębokość 40cm na jezdni i 30 cm na wjazdach wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem nadmiaru gruntu. i) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Grubość warstwy 10cm. j) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego. Grubość warstwy 25cm. warstwa dolna grubości 20cm z kruszywa o uziarnieniu 0-63mm, warstwa górna grubości 5cm z kruszywa o uziarnieniu 0-31,5mm. Wykonanie podbudowy na zjazdach z kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu 0-63mm. Grubość warstwy 20cm. k) Skropienie emulsją asfaltową w ilości 2,0kg/m2 wykonanej podbudowy z kruszywa kamiennego. l) Wykonanie warstwy wyrównawczo - profilującej z betonu asfaltowego 0/12,8 w ilości 75kg/m2. m) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8. Grubość warstwy 4cm. Standard II. n) Wykonanie poboczy poprzez ułożenie warstwy kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grubości 15 cm łącznie z uprzednio wykonanym korytem, wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem gruntu z korytowania. o) Rozplantowanie na poboczu drogi gruntu z ziemi urodzajnej uprzednio nawiezionej z nadaniem odpowiedniego spadku i z zagęszczeniem. Średnia grubość 10cm. p) ustawienie znaków drogowych pionowych wraz ze słupkami. r) Renowacja rowu przydrożnego na średnią głębokość 0,40m i szerokość 0,50m z wykonaniem skarp o jednakowym pochyleniu wraz z oczyszczeniem wszystkich przepustów pod zjazdami na długości odnawianego rowu oraz pod ul. Główną (dł.8,00m). Wywóz urobku na wysypisko wraz z utylizacją. s) Porządkowanie terenu przyległego do drogi: koszenie trawy i chwastów, wycinka krzaków i porostów przy drzewach oraz zbieranie śmieci na szerokości całego pasa drogowego wraz z wywozem zebranych śmieci i wyciętych krzaków na wysypisko. 2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w pkt 1, w szczególności roboty geodezyjne (przy robotach i powykonawcze).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w części VI SIWZ 3)Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 4)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w sytuacji: a) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - o czas prowadzenia tych robót, b) zawieszenia robót przez zamawiającego c) siły wyższej 2) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy 3) zmiany członków personelu kluczowego wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umowa lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica pokój nr 28. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
d.04.04.02.-wykonanie-podbudowy-z-kamienia-lamanego2.pdf | |||
opis-tech-przedmiar-ul.glowna-m.-krzykow.doc | |||
plan-krzykow-ul.-glowna.pdf | |||
profil-krzykow-ul.-glowna.pdf | |||
przekroj-1-krzykow-ul.-glowna.pdf | |||
przekroj-2-krzykow-ul.-glowna.pdf | |||
sst-nwierzchnia-z-betonu-asfltowego.pdf | |||
formularz-cenowy-slepy-kosztorys-.doc | |||
siwz-remont-drogi-ul-glowna-krzykow.doc | |||
««« powrót |