data publikacji: | 26-09-2011 | 09:19 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 09:24 | |
data wytworzenia dokumentu: | 26-09-2011 | |
autor dokumentu: | KM |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Udzielenie kredytu w kwocie 2 030 000 zł ( słownie: dwa miliony trzydzieści tysięcy złotych) na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Czernica Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w kwocie 2 030 000 zł ( słownie: dwa miliony trzydzieści tysięcy złotych) na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Czernica. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu w kwocie 2 030 000 zł ( słownie: dwa miliony trzydzieści tysięcy złotych) na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Czernica. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu. 3.Uruchomienie kredytu: w transzach: - jedna transza dnia 25.10.2011r. 4. Oprocentowanie zmienne: stopa refencyjna WIBOR 3M (stopa będzie aktualizowana przez bank co trzy miesiące) plus stała marża banku 5. Spłata kredytu na warunkach: a/ spłata kapitału począwszy od dnia 20.04.2012r. w następujących ratach: rata pierwsza w dniu 20.04.2012r. - kwota 30 000 zł rata druga w dniu 20.06.2012r. - kwota 100 000 zł rata trzecia w dniu 26.11.2012r. - kwota 100 000 zł rata czwarta w dniu 22.04.2013r. - kwota 100 000 zł rata piąta w dniu 20.06.2013r. - kwota 100 000 zł rata szósta w dniu 26.11.2013r. - kwota 100 000 zł rata siódma w dniu 21.04.2014r. - kwota 150 000 zł rata ósma w dniu 20.06.2014r. - kwota 150 000 zł rata dziewiąta w dniu 26.11.2014r. - kwota 150 000 zł rata dziesiąta w dniu 20.03.2015r. - kwota 262 500 zł rata jedenasta w dniu 21.09.2015r. - kwota 262 500 zł rata dwunasta w dniu 21.03.2016r. - kwota 262 500 zł rata trzynasta w dniu 20.09.2016r. - kwota 262 500 zł b/ spłata odsetek w okresie miesięcznym do ostatniego dnia miesiąca zgodnie z wyliczonym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z 14-dniowym wyprzedzeniem 7.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywać się w złotych polskich. 8.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracja wekslową 9.Nie przewiduje się ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) W skład oferty wchodzą następujące dokumenty i oświadczenia w określonej kolejności: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica, Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 (parter). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-kredyt.doc | |||
uchwala-rady-gminy-ws-zaciagniecia-kredytu.pdf | |||
uchwala-rady-gminy-ws-wprowadzenia-zmian-w-wieloletniej.pdf | |||
uchwala-rio-ws-wykonania-budzetu-za-2010.pdf | |||
uchwala-rio-ws-wykonania-budzety-za-1-polrocze-2011.pdf | |||
uchwala-rio-ws-opinii-o-mozwliwosci-sfinansowania-deficytu.pdf | |||
sprawozdania-rb.pdf | |||
sprawozdania-rb-cz2.pdf | |||
sprawozdania-rb-cz-3.pdf | |||
wykonanie-budzety-2010-cz1.pdf | |||
wykonanie-budzety-2010-cz2.pdf | |||
wykonanie-budzetu-2010-cz3.pdf | |||
wyjasnienia-nr-1-do-specyfikacji-czesc-a.pdf | |||
wyjasnienia-nr-1-do-specyfikacji-czesc-b.pdf | |||
wyjasnienia-nr-1-do-specyfikacji-czesc-c.pdf | |||
opinia-rio-wsmozliowsci-splaty-kredytu.pdf | |||
wyjasnienia-nr-2.pdf | |||
wyjasnienie-nr-3.pdf | |||
wyjasnienie-nr-4.pdf | |||
wyjasnienie-nr-5.pdf | |||
««« powrót |