Zamówienia publiczne 2012

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  30-04-2012 | 16:42
data ostatniej modyfikacji:  13-02-2015 | 09:16
data wytworzenia dokumentu:  30-04-2012
autor dokumentu: Katarzyna Michalak
  Wyniki postępowania
Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł 30.04.2012

Czernica: Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł

Numer ogłoszenia: 98347 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów złotych) w tym 3 150 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czernica oraz 1 850 000 zł na spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i w celu ich potwierdzenia załączy do oferty dokumenty stwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (np. zaświadczenie Komisji Nadzoru Bankowego, Narodowego Banku Polskiego lub inny dokument) oraz załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku granicznego - spełnia lub nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca zrealizował lub realizuje co najmniej 2 usługi udzielenia i obsługi kredytu, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na kwotę minimum 3 000 000 zł (każda z usług) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - druk - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 4) Harmonogram spłaty kredytu, o którym mowa w pkt. 15.8 SIWZ, sporządzony przez Wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zawartej umowy, tj.: - dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów - możliwości zmiany terminu zaciągnięcia kredytu i spłaty rat, zmiany te mogą zostać wprowadzone pisemnym aneksem do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica pokój nr 11, osobiście lub na wniosek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica, Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czernica, dnia 10.05.2012 r.

GKiI.271.8.2012.KM

INFORMACJA O MODYFIKACJI

TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 Dotyczy: przetarg nieograniczony pn. Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł

 

Zamawiający – Gmina Czernica, działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.) dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zmiany ogłoszenia o zamówieniu:

 

1. pkt. 3.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:

Uruchomienie kredytu: w transzach:

- I transza w wysokości 3 000 000 zł do dnia 29.05.2012r.

- II transza w wysokości 1 000 000 zł do dnia 25.07.2012r.

- III transza w wysokości 1 000 000 zł do dnia 25.09.2012r.

2. pkt. 4 otrzymuje nowe następujące brzmienie

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

- rozpoczęcie – 29.05.2012 r.

- zakończenie - do dnia 20.05.2019r. 

3. pkt. 10.14 otrzymuje nowe następujące brzmienie

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

„Oferta na udzielenie kredytu”.

Nie otwierać przed 24.05.2012r. godz. 12:00

4. pkt. 12.1 otrzymuje nowe następujące brzmienie

Oferty należy przesłać/składać do dnia 24.05.2012r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1.

5. pkt. 12.4 otrzymuje nowe następujące brzmienie

12.4 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.05.2012r. o godz.12:15, w siedzibie zamawiającego Sala konferencyjna – pokój nr 19 .

 

Powyższe zmiany treści SIWZ stanowią jej integralną część.

Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej www.bip.czernica.pl zmienioną SIWZ (z dnia 10.05.2012r.).

 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Numer ogłoszenia: 103387 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 98347 - 2012 data 30.04.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica, Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 (parter).
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica, Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 (parter).

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 
Zalaczniki:
rb-28s-za-rok-2011.pdf
rb-n-na-koniec-iv-kwartal-2011.pdf
rb-nds-za-rok-2011.pdf
rb-z-na-koniec-iv-kwartal-2011.pdf
uchwala_nr_xv_155_2012-1.pdf
siwz-kredyt.pdf
53574_1_sprawozdania-rb.pdf
53574_2_sprawozdania-rb-cz2-1.pdf
53574_3_sprawozdania-rb-cz-3.pdf
53574_2_uchwala-rady-gminy-ws-wprowadzenia-zmian-w-wieloletniej.pdf
53574_4_wykonanie-budzety-2010-cz1.pdf
53574_5_wykonanie-budzety-2010-cz2.pdf
siwz-zmieniona-10.05.2012.pdf
wyjasnienie-nr-1.pdf
wyjasnienia-nr-2.pdf
zaswiadczenia.pdf
informacja-o-stanie-zadluzenia-gminy-czernica-.pdf
regulamin_org_ug_2012-2.pdf
linki-do-dokumentow.doc
uchwala-rio-nr-v-117-2012.pdf
wyjasnienia-nr-3.doc
««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności