data publikacji: | 30-04-2012 | 16:42 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 09:16 | |
data wytworzenia dokumentu: | 30-04-2012 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł Numer ogłoszenia: 98347 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów złotych) w tym 3 150 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czernica oraz 1 850 000 zł na spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2019. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i w celu ich potwierdzenia załączy do oferty dokumenty stwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (np. zaświadczenie Komisji Nadzoru Bankowego, Narodowego Banku Polskiego lub inny dokument) oraz załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku granicznego - spełnia lub nie spełnia. · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca zrealizował lub realizuje co najmniej 2 usługi udzielenia i obsługi kredytu, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na kwotę minimum 3 000 000 zł (każda z usług) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - druk - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 4) Harmonogram spłaty kredytu, o którym mowa w pkt. 15.8 SIWZ, sporządzony przez Wykonawcę III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zawartej umowy, tj.: - dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów - możliwości zmiany terminu zaciągnięcia kredytu i spłaty rat, zmiany te mogą zostać wprowadzone pisemnym aneksem do umowy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica, Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 (parter). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Czernica, dnia 10.05.2012 r. GKiI.271.8.2012.KM INFORMACJA O MODYFIKACJI TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: przetarg nieograniczony pn. Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000 zł
Zamawiający – Gmina Czernica, działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.) dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zmiany ogłoszenia o zamówieniu:
1. pkt. 3.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie: Uruchomienie kredytu: w transzach: - I transza w wysokości 3 000 000 zł do dnia 29.05.2012r. - II transza w wysokości 1 000 000 zł do dnia 25.07.2012r. - III transza w wysokości 1 000 000 zł do dnia 25.09.2012r. 2. pkt. 4 otrzymuje nowe następujące brzmienie TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - rozpoczęcie – 29.05.2012 r. - zakończenie - do dnia 20.05.2019r. 3. pkt. 10.14 otrzymuje nowe następujące brzmienie Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: „Oferta na udzielenie kredytu”. Nie otwierać przed 24.05.2012r. godz. 12:00 4. pkt. 12.1 otrzymuje nowe następujące brzmienie Oferty należy przesłać/składać do dnia 24.05.2012r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1. 5. pkt. 12.4 otrzymuje nowe następujące brzmienie 12.4 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.05.2012r. o godz.12:15, w siedzibie zamawiającego Sala konferencyjna – pokój nr 19 .
Powyższe zmiany treści SIWZ stanowią jej integralną część. Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej www.bip.czernica.pl zmienioną SIWZ (z dnia 10.05.2012r.).
Numer ogłoszenia: 103387 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 98347 - 2012 data 30.04.2012 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|||
Zalaczniki: | |||
rb-28s-za-rok-2011.pdf | |||
rb-n-na-koniec-iv-kwartal-2011.pdf | |||
rb-nds-za-rok-2011.pdf | |||
rb-z-na-koniec-iv-kwartal-2011.pdf | |||
uchwala_nr_xv_155_2012-1.pdf | |||
siwz-kredyt.pdf | |||
53574_1_sprawozdania-rb.pdf | |||
53574_2_sprawozdania-rb-cz2-1.pdf | |||
53574_3_sprawozdania-rb-cz-3.pdf | |||
53574_2_uchwala-rady-gminy-ws-wprowadzenia-zmian-w-wieloletniej.pdf | |||
53574_4_wykonanie-budzety-2010-cz1.pdf | |||
53574_5_wykonanie-budzety-2010-cz2.pdf | |||
siwz-zmieniona-10.05.2012.pdf | |||
wyjasnienie-nr-1.pdf | |||
wyjasnienia-nr-2.pdf | |||
zaswiadczenia.pdf | |||
informacja-o-stanie-zadluzenia-gminy-czernica-.pdf | |||
regulamin_org_ug_2012-2.pdf | |||
linki-do-dokumentow.doc | |||
uchwala-rio-nr-v-117-2012.pdf | |||
wyjasnienia-nr-3.doc | |||
««« powrót |