Zamówienia publiczne 2012

Archiwum zamówień publicznych

data publikacji:  21-12-2012 | 10:20
data ostatniej modyfikacji:  13-02-2015 | 09:22
data wytworzenia dokumentu:  21-12-2012
autor dokumentu: Kasia Michalak
  Wyniki postępowania
Usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego przesyłu ścieków sanitarnych z Gminy Czernica do kanalizacji MPWiK we Wrocławiu 21.12.2012

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.czernica.pl


Czernica: Usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego przesyłu ścieków sanitarnych z Gminy Czernica do kanalizacji MPWiK we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 270593 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego przesyłu ścieków sanitarnych z Gminy Czernica do kanalizacji MPWiK we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) projektu budowlanego i wykonawczego przesyłu ścieków sanitarnych z Gminy Czernica do kanalizacji MPWiK we Wrocławiu w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacje i sieci sanitarne, instalacje i sieci elektryczne, drogi i roboty ziemne), b) uzyskanie wszystkich, niezbędnych dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę, wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru przedmiotowych robót, d) przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż, e) instrukcji eksploatacji obiektu (w zakresie: technologia, automatyka, sterowanie, zasilanie elektryczne), f) instrukcji p. poż. i BHP (zatwierdzonych przez rzeczoznawców), dla zakresu projektu i wymagań opisanych w Koncepcji przesyłu ścieków sanitarnych z Gminy Czernica do kanalizacji MPWiK we Wrocławiu (Załącznik nr 8 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlanego zawierającego pełną analizę wraz ze szczegółowymi obliczeniami hydraulicznej współpracy minimum 5 pompowni ścieków ze wspólnym układem tłocznym - rurociągiem tłocznym o średnicy nie mniejszej niż 350mm i długości co najmniej 7 km, na terenie miejskim. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (np. referencje). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem: a) osoba na stanowisko głównego projektanta: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) osoba na stanowisko projektanta technologii: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) osoba na stanowisko projektanta konstrukcji: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d) osoba na stanowisko projektanta elektryki: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ. Powyższe osoby winny przedstawić stosowne kwalifikacje zawodowe wraz z zaświadczeniem o członkostwie do właściwej izby inżynierów. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (do polisy należy załączyć potwierdzenie zapłaty składek zgodnie z umową ubezpieczeniową). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu, osobiście lub na wniosek, opłata za SIWZ zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 270593-2012 z dnia 2012-12-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) projektu budowlanego i wykonawczego przesyłu ścieków sanitarnych z Gminy Czernica do kanalizacji MPWiK we Wrocławiu w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacje i sieci sanitarne,...
Termin składania ofert: 2013-01-03

 


Numer ogłoszenia: 270769 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 270593 - 2012 data 21.12.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, fax. 71 3180124.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlanego zawierającego pełną analizę wraz ze szczegółowymi obliczeniami hydraulicznej współpracy minimum 5 pompowni ścieków ze wspólnym układem tłocznym - rurociągiem tłocznym o średnicy nie mniejszej niż 350mm i długości co najmniej 7 km, na terenie miejskim. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (np. referencje). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, projektu budowlanego lub opracowania zawierającego pełną analizę wraz ze szczegółowymi obliczeniami hydraulicznej współpracy minimum 5 pompowni ścieków ze wspólnym układem tłocznym - rurociągiem tłocznym o średnicy nie mniejszej niż 350mm i długości co najmniej 7 km, na terenie miejskim. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (np. referencje). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 270593-2012 z dnia 2012-12-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) projektu budowlanego i wykonawczego przesyłu ścieków sanitarnych z Gminy Czernica do kanalizacji MPWiK we Wrocławiu w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacje i sieci sanitarne,...
Termin składania ofert: 2013-01-03

 


Numer ogłoszenia: 271189 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 270593 - 2012 data 21.12.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, fax. 71 3180124.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5).
  • W ogłoszeniu jest: Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (do polisy należy załączyć potwierdzenie zapłaty składek zgodnie z umową ubezpieczeniową). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Zalaczniki:
siwz-projekt-budowlany-przesylu-sciekow.doc
i.-opis-techniczny-technologia.pdf
ii-opis-czesci-konstrukcyjnej.pdf
rys.-nr-2-plan-sytuacyjny.pdf
rys.-nr-3-schemat-technologiczny.pdf
rys.-nr-4-komora-rozprezna.pdf
rys.-nr-5-pompownia-sciekow-i-zlewnia-fekaliow-rzut.pdf
rys.-nr-6-pompownia-sciekow-i-zlewnia-fekaliow-przekroj-a-a.pdf
rys.-nr-7-pompownia-sciekow-przekroj-b-b.pdf
rys.-nr-8-zlewnia-fekaliow-przekroj-c-c.pdf
rys.-nr-9-zbiornik-sciekow-fekalnych-z-pompownia.pdf
rys.-nr-10-osadniki-stan-istniejacyrzut.pdf
rys.-nr-11-osadnik-stan-istniejacyprzekroje.pdf
rys.-nr-12-zbiornik-retencyjny-przekroj-poziomy.pdf
rys.-nr-13-zbiornik-retencyjny-przekroj-a-a-i-b-b.pdf
rys.-nr-14-zbiornik-retencyjny-przekroj-c-c.pdf
rys.-nr-15-zbiornik-retencyjny-rzut-przykrycia.pdf
strona-tytulowa.pdf
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part1.rar
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part2.rar
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part3.rar
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part4.rar
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part5.rar
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part6.rar
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part7.rar
rys.-nr-1-plan-systemu-tlocznego-sciekow.part8.rar
zalaczniki-nr1-nr4.pdf
zal.-nr-5.pdf
e1.pdf
e2.pdf
e3.pdf
e4.pdf
e5.pdf
iii-opis-czesc-elektryczna.pdf
informacja-o-modyfikacji-siwz-1-.pdf
informacja-o-modyfikacji-siwz-2-.pdf
wyjasnienia-nr-1-do-siwz.pdf
««« powrót
IAP Portal -. (C)opyright by Interaktywna Polska, Polityka prywatności