data publikacji: | 25-08-2010 | 10:43 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 10:51 | |
data wytworzenia dokumentu: | 25-08-2010 | |
autor dokumentu: | KM |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Remont dróg na terenie gminy Czernica Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie gminy Czernica. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi do remontu: 1)Czernica, ul. Kochanowskiego 2)Czernica, ul. Poprzeczna 3)Dobrzykowice, ul. Polna 4)Gajków, ul. Słoneczna 5)Nadolice Małe, ul. Zimowa 6)Chrząstawa Mała, ul. Świerkowa 7)Wojnowice, ul. Czereśniowa 8)Łany, ul. Owocowa 9)Kamieniec Wrocławski, ul. Niedźwiedzia 10)Kamieniec Wrocławski, ul. Kwiatowa 11)Jeszkowice, ul. Kasztanowa 12)Jeszkowice, ul. Bażantowa 13)Ratowice, ul. Słoneczna 1. Podstawowy zakres robót do wykonania w zależności od odcinka dróg: a)Wykonanie regulacji pionowej skrzynek zaworów wodociągowych, wraz z wymianą starych skrzynek na nowe, oraz włazów studni rewizyjnych, b) Wykonanie koryta na średnią głębokość 20cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz uzupełnieniem poboczy wraz z zagęszczeniem i wywozem nadmiaru gruntu na wysypisko, c)Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, d)Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego wraz z zamiałowaniem i zagęszczeniem, e)Mechaniczne, przy pomocy równiarki przemieszanie na średnią głębokość 15 cm istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego z profilowaniem, f)Roboty ziemne wykonane koparką i ręcznie w gruncie kat III pod przepust i ścianki czołowe wraz z wywozem urobku, g)Wykonanie przepustów pod drogą z rur beton. WIPRO o średnicy 600mm na ławie żwirowej z przysypaniem rurociągu piaskiem, h)Wykonanie ścianek czołowych z betonu B-25 dla rury o średnicy 600 mm dla przepustów pod drogą, i)Wykonanie ławy żwirowej pod przepust, j)Karczowanie drzewa o średnicy 120 cm wraz z pocięciem dłużycy i konarów na klocki umożliwiającym ręczny załadunek drewna na środki transportu i wywozem gałęzi i karpiny na wysypisko z posprzątaniem miejsca po karczowaniu, k)Porządkowanie terenu przyległego do drogi łącznie z wycinką krzaków i wywozem śmieci, 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania dla poszczególnych dróg określony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: przedmiarach robót (kosztorysy ofertowe), oraz dokumentacji technicznej obejmującej: plany orientacyjne, opis techniczny, plan sytuacyjny - dla każdej drogi osobno, przekrój konstrukcyjny - dla każdej drogi osobno, profil podłużny - dla każdej drogi osobno. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na warunkach określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót drogowych, 3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności roboty geodezyjne (przy robotach i powykonawcze).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w części VI SIWZ 3)Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 4)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w sytuacji: a) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - o czas prowadzenia tych robót, b) zawieszenia robót przez zamawiającego c) siły wyższej 2) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy 3) zmiany członków personelu kluczowego wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umowa lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 28. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-remont-drog-gminnych.doc | |||
d.04.04.02.-wykonanie-podbudowy-z-kamienia-lamanego1.doc | |||
d.04.04.02.-wykonanie-podbudowy-z-kamienia-lamanego2.doc | |||
plany-1.part1.rar | |||
plany-1.part2.rar | |||
przekroje-1.rar | |||
remont-drog-sierpien-2010-czesc-i-przedm-i-opis.pdf | |||
plany-2.rar | |||
przekroje-2.rar | |||
remont-drog-sierpien-2010-czesc-ii-przedmiar-i-opis.pdf | |||
««« powrót |