data publikacji: | 19-03-2014 | 13:49 | |
data ostatniej modyfikacji: | 12-02-2015 | 14:38 | |
data wytworzenia dokumentu: | 19-03-2014 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Czernica: Budowa świetlicy wiejskiej w Jeszkowicach Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Jeszkowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie świetlicy wiejskiej w Jeszkowicach - w zakresie stanu surowego części dobudowywanej - zgodnie dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz decyzją o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego nr 49/2005 z dn. 12.01.2005 r. 3.2. Zakres robót do wykonania: a) wg załączonego przedmiaru robót ogólnobudowlanych - pozycje: 4-6, 7-10,14-19,24-28,29, 55-56, 58 b) wg załączonego przedmiaru robót instalacyjnych - pozycje 1-2, 11-13 Uwaga: dla poz. 24 rob. bud. obowiązuje przedmiar 153,96 m2 z powodu nie wykonywania na obecnym etapie murów podokiennych. Oferent winien wycenić roboty zabezpieczające wykonaną wg poz. 14-19 posadzkę przed opadami atmosferycznymi, uwzględniając możliwość odprowadzenia wód opadowych otworami: drzwiowym i powstałymi w wyniku nie wykonania murów podokiennych. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.20.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załącznik do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 21.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a)w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrznie, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, b)jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, c)w wyniku wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, d)przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, e)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 21.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1. Zmiany technologicznie, w szczególności: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia. 21.3. Pozostałe zmiany a)rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu budowlanego (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) b)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy d)tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1 (parter). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
jeszkowice-bud.pdf | |||
jeszkowice-sanitarne.pdf | |||
proj.-wyk.-architektura.pdf | |||
proj.-wyk.-instalacji-c.o.-wentylacji-mech.-wywiewnej.pdf | |||
proj.-wyk.-konstrukcja.pdf | |||
rys-.nr-9-elewacja-wschodnia-i-polnocna.pdf | |||
rys-nr-6-przekroj-ii-ii.pdf | |||
rys.-nr-7-przekroj-iii-iii.pdf | |||
rys.-nr-8-detale-scian.pdf | |||
rys.10-elewacja-zachodnia-i-polnocna.pdf | |||
rys.nr-2-rzut-parteru.pdf | |||
rzut-przyziemia-inst.-c.o.-i-wentylacji.pdf | |||
rzut_przyziemia_konstr.2-layout1.pdf | |||
st-0.0.-ogolna_jeszkowice.pdf | |||
st-1.0.-roboty-przygotowacze_jeszkowice.pdf | |||
st-4.0.-roboty-murarskie_jeszkowice.pdf | |||
st-5.0.-roboty-betonowe-i-zelbetowe_jeszkowice.pdf | |||
st-6.0.-roboty-izolacyjne_jeszkowice.pdf | |||
st-9.0.-roboty-posadzkarskie_jeszkowice.pdf | |||
st-10.0.-roboty-slusarskie-stolarskie_jeszkowice.pdf | |||
st-13.0.-instalacje-sanitarne_jeszkowice.pdf | |||
wience-slup-podciag-layout1.pdf | |||
siwz-budowa-swietlicy-wiejskiej-w-jeszkowicach.doc | |||
««« powrót |