data publikacji: | 11-03-2011 | 10:27 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 10:27 | |
data wytworzenia dokumentu: | 11-03-2011 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Korespondencja | Wyniki postępowania | ||
|
|||
Czernica: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i atrakcyjności inwestycyjnej wsi Dobrzykowice - przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1922D z drogami powiązanymi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i atrakcyjności inwestycyjnej wsi Dobrzykowice - przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1922D z drogami powiązanymi. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podstawowy zakres robót obejmuje: Droga powiatowa 1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wraz z wykonaniem geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 2)Rozbiórka stalowych poręczy ochronnych ustawionych na poboczu drogi wraz ze słupkami montowanymi co 4,00m i transportem na obwód drogowy w Sulimowie - odległość transportu 30km. 3)Rozbiórka nawierzchni bitumicznej (frezowanie) gr. 5 cm wraz z wywozem i utylizacją rumuszu. 4)Rozbiórka podbudowy z kruszywa kamiennego grubości 20cm wraz z wywozem na odległość do 5km i wbudowaniem kruszywa na drodze gruntowej. 5)Roboty ziemne wykonane koparką z załadunkiem i wywozem samochodami samowyładowczymi na wysypisko. 6)Wykonanie koryta na średnią głębokość 30cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz uzupełnieniem poboczy szer. 0,50m z każdej strony i wywozem nadmiaru gruntu na wysypisko. 7)Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Grubość warstwy 15cm. 8)Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubość 23cm w dwóch warstwach: a) warstwa dolna - grubości 15cm - z kruszywa o uziarnieniu 0-63,0mm, b) warstwa górna - grubości 8cm - z kruszywa o uziarnieniu 0-31,5mm. 9)Skropienie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2 wykonanej podbudowy z kruszywa kamiennego 10)Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16. Grubość warstwy 6cm. Standard II. 11)Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8. Grubość warstwy 5cm. Standard II. 12)Ułożenie warstwy kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-31,5mm średniej grubości 15cm w uprzednio wykonanym korycie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem gruntu z korytowania. 13)Rozplantowanie na poboczu drogi gruntu z ziemi urodzajnej uprzednio nawiezionego z nadaniem odpowiedniego spadku, obsianiem trawą i z zagęszczeniem. Średnia grubość 10cm. Droga gminna 1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wraz z wykonaniem geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 2)Roboty ziemne wykonane koparką i ręcznie w gruncie kat. III pod przepusty i ścianki czołowe wraz z wywozem urobku. 3)Wykonanie ławy żwirowej pod przepust. Grubość warstwy 15cm. 4)Wykonanie przepustu pod drogą z rur beton. WIPRO o średnicy 600mm na ławie żwirowej z przysypaniem rurociągu piaskiem na wysokość 20cm ponad wierzch rury. 5)Wykonanie ścianek czołowych z betonu B-25 dla rury o średnicy 600mm dla przepustu pod drogą. 6)Rozbiórka nieczynnego kanału sanitarnego z rur betonowych o średnicy 800mm z 4 studniami rewizyjnymi wraz z wywozem rur na odległość do 1km i pokruszenie ich w kruszarce do frakcji 0-63mm. 7)Roboty ziemne wykonane koparką z załadunkiem i wywozem samochodami samowyładowczymi na wysypisko - rozbiórka nasypu. 8)Wykonanie koryta na średnią głębokość 40cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz uzupełnieniem poboczy szer. 0,50m z każdej strony i wywozem nadmiaru gruntu na wysypisko. 9)Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Grubość warstwy 15cm. 10)Wykonanie warstwy stabilizacji gruntu cementem o RM=2,5MPa. Grubość warstwy 15cm. 11)Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubość 23cm w dwóch warstwach: a) warstwa dolna - grubości 15cm - z kruszywa o uziarnieniu 0-63,0mm, b) warstwa górna - grubości 8cm - z kruszywa o uziarnieniu 0-31,5mm. 12)Skropienie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2 wykonanej podbudowy z kruszywa kamiennego. 13)Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16. Grubość warstwy 6cm. Standard II. 14)Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8. Grubość warstwy 5cm. Standard II. 15)Ułożenie warstwy kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-31,5mm średniej grubości 15cm w uprzednio wykonanym korycie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem gruntu z korytowania. 16)Rozplantowanie na poboczu drogi gruntu z ziemi urodzajnej uprzednio nawiezionego z nadaniem odpowiedniego spadku, wraz z obsianiem trawą i z zagęszczeniem. Średnia grubość 10cm. 3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w pkt. 1, w szczególności roboty geodezyjne (przy robotach i powykonawcze). W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych po robotach a nie wykorzystanych przez Zamawiającego. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Załącznikach do SIWZ, tj.: dokumentacji projektowej wykonanej przez mgr inż. Marka Jakóba, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia (min. 48 m-cy), a także wyrazi zgodę na umowne rozszerzenie okresu rękojmi na czas trwania gwarancji (art. 558 § 1 kodeksu cywilnego), licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 35 000 PLN. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta powinna zawierać: 1)Wypełnione formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w części VI SIWZ 3)Formularze cenowe /ślepe kosztorysy/ sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót, stanowiących Załącznik do SIWZ. 4)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 7)Dowód wniesienia wadium III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej - , zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; 3) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; 5) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 6) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 7) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 8) konieczności zmiany osób odpowiedzialnych: za nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego, za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, za pełnienie funkcji kierownikiem budowy, 9) W przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów, IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-przebudowa-skrzyzowania-w-m.-dobrzykowice.doc | |||
1.1-plan-sytuacyjny-droga-powiatowa.pdf | |||
1.2-plan-sytuacyjny-droga-gminna-i.pdf | |||
1.3-plan-sytuacyjny-droga-gminna-ii.pdf | |||
2.1-profil-podluzny-droga-powiatowa.pdf | |||
2.2-profil-podluzny-droga-gminna.pdf | |||
3.1-przekroj-konstrukcyjny-droga-powiatowa.pdf | |||
3.2-przekroj-konstrukcyjny-droga-gminna.pdf | |||
opis-dr.-powiatowa-i-gminna-dobrzykowice.pdf | |||
plan-orientacyjny-dobrzykowice.pdf | |||
sst-nawierzchnia-z-betonu-asfltowego.pdf | |||
sst-wykonanie-podbudowy-z-kamienia-lamanego.pdf | |||
przedmiary-formularze-cenowe.pdf | |||
««« powrót |