data publikacji: | 16-03-2012 | 09:45 | |
data ostatniej modyfikacji: | 13-02-2015 | 09:15 | |
data wytworzenia dokumentu: | 16-03-2012 | |
autor dokumentu: | Katarzyna Michalak |
Wyniki postępowania | |||
|
|||
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: Czernica: Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza komunalnego w Kamieńcu Wrocławskim Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza komunalnego w Kamieńcu Wrocławskim. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres robót obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wraz z wykonaniem geodezyjnych pomiarów powykonawczych. b) Roboty ziemne wykonane koparką i ręcznie w gruncie kat. III pod przepusty i ścianki czołowe wraz z wywozem urobku. c) Wykonanie ławy żwirowej pod przepust. d) Wykonanie przepustu pod drogą rur betonowych WIPRO o średnicy 800mm na ławie żwirowej z przysypaniem rurociągu piaskiem na wysokość 20cm ponad wierzch rury. e) Wykonanie ścianek czołowych z betonu B-25 dla rury o średnicy 800mm dla przepustu pod drogą. f) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) średniej grubości 20cm wraz z wywozem na odkład na odległość do 1km. g) Wykonanie nasypów z gruntu G 1 uprzednio dowiezionego wraz z formowaniem i zagęszczeniem warstwami. h) Zabezpieczenie i ochrona punktu geodezyjnego w czasie prowadzenia robót. i) Regulacja pionowa przy użyciu betonu cementowego B-20 studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej. j) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. k) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubość 25cm w dwóch warstwach: - warstwa dolna - grubości 20cm - z kruszywa o uziarnieniu 0-63,0mm, - warstwa górna - grubości 5cm - z kruszywa o uziarnieniu 0-31,5mm. l) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W. Grubość warstwy 4cm. Standard II. Zjazd. m) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S. Grubość warstwy 4cm. Standard II. n) Ustawienie na poboczu drogi znaków drogowych - A-7 - 1szt.; D-1 - 2szt.; D-4a - 1szt, z grupy średnie, wykonanych z foli odblaskowej (znak A-7 z folii II typu, znaki D-1 i D4a z folii I typu) na podkładzie z blachy ocynkowanej wraz ze słupkami ocynkowanymi o średnicy 60mm i długości 3,5m. o) Rozplantowanie na poboczu drogi i skarpach gruntu z ziemi urodzajnej uprzednio nawiezionego z nadaniem odpowiedniego spadku, wraz z obsianiem trawą i z zagęszczeniem. Średnia grubość 15cm. p) Porządkowanie terenu przyległego do drogi: koszenie trawy i chwastów, wycinka krzaków, zbieranie śmieci na szerokości całego pasa drogowego wraz z wywozem zebranych śmieci i wyciętych krzaków na wysypisko oraz profilowanie terenu pasa drogowego przyległego do korpusu drogi. 3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w punkcie 2, w szczególności roboty geodezyjne (przy robotach i powykonawcze), wykonanie projektu i wyniesienie tymczasowej organizacji ruchu, oraz prace porządkowe w pasie drogowym. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych po robotach a nie wykorzystanych przez Zamawiającego. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej wykonanej przez mgr inż. Marka Jakóba, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik do SIWZ.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dróg o nawierzchni z kruszywa kamiennego, lub podbudowie z kruszywa kamiennego o długości min. 400 mb (dopuszcza się wykonanie w jednym zadaniu dwóch dróg o długości co najmniej 200 mb), oraz wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (każda z robót) dla dróg o nawierzchni z kruszywa kamiennego i 250 000 zł brutto (każda z robót) dla dróg o podbudowie z kruszywa kamiennego. , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i załączy, w celu udowodnienia spełnianie tego warunku, wykaz sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ.Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca dysponuje osobami, które będą pełniły funkcję kierownika budowy i kierownika robót, posiadającymi wymagane uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca załączy w celu udowodnienia spełnianie tego warunku wykaz sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300 000 PLN oraz w celu udowodnienia spełnianie warunku załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość co najmniej 300 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (do polisy załączyć potwierdzenie zapłaty składek). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dokumenty określone w części VI SIWZ 3) Formularz cenowy /ślepy kosztorysy/ sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego załącznik do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 6) Harmonogram rzeczowo-finansowy robót III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrznie, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, b) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, c) zmiana terminu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia, d) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: -przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., -odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, -wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego -konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, -konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) Zmiany technologicznie, w szczególności: -niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, -pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, -pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia. 3) Pozostałe zmiany a) rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu budowlanego (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, c) zmiana zakresu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia. d) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; e) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy f) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom g) konieczności zmiany osób odpowiedzialnych: za nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego, za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, za pełnienie funkcji kierownika robót, h) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, i) w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta - pokój nr 1 (parter).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 64615 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 61221 - 2012 data 16.03.2012 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
|||
Zalaczniki: | |||
siwz-przebudowa-drogi-dojazdowej-do-cmentarza.doc | |||
przedmiar-robot.pdf | |||
formularz-cenowy-slepy-kosztorys.doc | |||
plan-orientacyjny-kamieniec-wroclawski.pdf | |||
plan-sytuacyjny-droga-do-cmentarza-500-cz1.pdf | |||
plan-sytuacyjny-droga-do-cmentarza-500-cz2.pdf | |||
profil-droga-do-cmentarza.pdf | |||
projekt-kanalizacja-mapa-sytuacyjna.pdf | |||
przekroj-a-a-rys-4.pdf | |||
przekroj-rys3.pdf | |||
przekroj-rys-3a.pdf | |||
spis-rysunkow.pdf | |||
sst-beton-asfaltowy-ac11s-kr1-2.pdf | |||
sst-beton-asfaltowy-ac16w-kr1-2.pdf | |||
sst-podbudowa-z-kruszywa-kamiennego.pdf | |||
informacja-o-modyfikacji-siwz.pdf | |||
siwz-zmodyfikowana-przebudowa-drogi-dojazdowej-do-cmentarza.doc | |||
zmodyfikowany-przedmiar-robot-.pdf | |||
zmodyfikowany-formularz-cenowy-slepy-kosztorys-.pdf | |||
wyjasnienia-nr-1-do-siwz.pdf | |||
««« powrót |